اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

ایجاد اسکله‌های تفریحی در روستاهای ساحلی عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از ایجاد اسکله‌های تفریحی در روستاهای ساحلی عسلویه خبر داد.

ایجاد اسکله‌های تفریحی در روستاهای ساحلی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و استراتژیک کشور و استان است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: تلاش برای رشد و رونق عسلویه از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به نشست خود با دهیاران روستاهای عسلویه خاطرنشان کرد: با توجه پتانسیل‌های موجود برای جذب گردشگران در این بخش از دهیاران خواستیم تا اطلاعات لازم را همراه با تمهیدات مشخص برای توسعه این بخش فراهم کنند تا به گردشگری استان ارائه شود.

نادری با اشاره به برخی از جاذبه‌های گردشگری در بخش ویژه عسلویه، تصریح کرد: سواحل بکر و ماسه‌ای در روستاهای مختلف بخش عسلویه، خلیج نایبند، جنگل‌های حرا و آب انبارهای قدیمی عواملی است که می‌تواند فرصت‌های گردشگری را در این منطقه فعال کند.

بخشدار ویژه عسلویه ادامه داد: از دهیار هاله خواسته‌ایم تا سرویس‌های بهداشتی مناسب همراه با سطل‌های زباله را در محیط نایبند ایجاد کند و تابلویی نیز برای معرفی محل بازدید و تذکرات زیست محیطی برای استفاده بازدیدکنندگان نصب کنند.

وی اضافه کرد: در نزدیکی روستای چاه مبارک منطقه‌ای به نام زمین وجود دارد که جاذبه‌های توریستی خوبی دارد و ما از دهیار آنجا خواسته‌ایم تا مسیر منتهی به این منطقه را بازگشایی کند و همچنین در محل آب انبارهای قدیمی تابلوهایی را برای معرفی این آثار نصب کند.

نادری از ایجاد اسکله‌های تفریحی در روستاهای ساحلی عسلویه خبر داد و بیان داشت: وجود اسکله‌های تفریحی در روستاهای ساحلی بخش عسلویه، فرصتی را برای ایجاد اشتغال بخش خصوصی فراهم می‌کند که در این زمینه دهیاران موظف هستند فضای مورد نیاز را در اختیار این بخش قرار دهند.

وی تصریح کرد: همه اعتبارات گردشگری روستایی از اعتبارات خود دهیاری‌ها تامین خواهد شد.

نادری گفت: مسئولان باید دست به دست هم دهند و در مسیر شکوفایی و اعتلای منطقه نباید هیچ گونه کم‌کاری کنیم.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول