اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای دستگاه‌های نظارتی قزوین خبر داد

دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی زیر ذره‌بین نظارت

خبرگزاری فارس: شورای دستگاه‌های نظارتی استان قزوین از گسترش چتر نظارتی بر دستگاه‌های خدمت‌‌رسان عمومی به مردم خبر داد.

دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی زیر ذره‌بین نظارت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین، اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی این استان در نشست اخیر خود که در اداره‌کل دیوان محاسبات برگزار شد، بر ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های نظارتی سال 92 تأکید کردند.

در این جلسه که با حضور دادستان عمومی و انقلاب قزوین، معاون برنامه‌ریزی استاندار و مدیران کل اطلاعات، دیوان محاسبات و بازرسی برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و اولویت‌های دستگاه‌های نظارتی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران با توجه به جایگاه و اهمیت رضایت‌مندی افکار عمومی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ضرورت تلاش در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی، به اجماع نظر پیرامون توسعه نظارت هماهنگ در سال آتی با تمرکز بر دستگاه‌هایی که از بیشترین ارتباطات مردمی برخوردارند، رسیدند.

ادامه بررسی موضوع آسیب‌های شبکه بانکی با حضور نماینده کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و چگونگی تأمین نیازمندی‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب راهبرد پیشگیرانه از دیگر محورهای کاری نشست دی ماه این شورا بود که از زوایای مختلف مورد واکاوی مدیران نظارتی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/77002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول