اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه گذشته

37 هزار ورزشکار قم بیمه شدند / نظارت و کنترل دقیق بر فعالیت اماکن ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از بیمه ورزشی بیش از 37 هزار نفر ورزشکار رشته‌های مختلف در این استان خبر داد.

37 هزار ورزشکار قم بیمه شدند / نظارت و کنترل دقیق بر فعالیت اماکن ورزشی

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جایگاه بسیار خوب قم از نظر ورزشکاران سازمان یافته در کشور اظهار کرد: در 9 ماه گذشته بیش از 37 هزار نفر ورزشکار قمی بیمه ورزشی شده‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد دقیق ورزشکاران بیمه شده در قم در ماه‌های فروردین تا پایان آذر ماه سال جاری، 37 هزار و 159 نفر است که پیش‌بینی می‌شود تا‌ پایان امسال تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان به 40 هزار نفر برسد که از این نظر شاهد رشد بسیار خوبی نسبت به سال 90 خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم محورهای اصلی اداره کل ورزش و جوانان را به چهار بخش تقسیم کرد و عنوان داشت: برنامه‌های همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و فرهنگی‌ ورزشی در حوزه ورزش و جوانان از مهم‌ترین فعالیت‌ها است.

وی ادامه داد: استان قم هم‌اکنون در ردیف استان‌های موفق در رشد شاخص ورزش قهرمانی و همگانی قرار دارد و افتخارآفرینی ورزشکاران قمی در میادین مختلف داخلی و خارجی گویای این مهم در بخش قهرمانی است، ضمن اینکه در بخش همگانی برگزاری همایش‌های مختلف ورزشی موجب جذب حداکثری مردم به فعالیت‌های ورزشی شده است و هر روز با تقاضاهای جدیدی از سوی آنها برای برگزاری بیشتر برنامه‌های ورزش همگانی مواجه هستیم.

جهان بینی خاطرنشان کرد: برنامه‌ محور بودن به معنای این است که بتوانیم در مسیر برنامه‌ریزی اصولی‌تر حرکت کنیم و با عملیاتی کردن آن موفقیت‌های مورد نظر را در ورزش محقق کنیم که خوشبختانه با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی در این بخش تلاش‌های خوبی در قم صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان بر عملی کردن ورزش و تقویت پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی بیان داشت: هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در امر استعدادیابی و اصرار بر مراعات مسائل اخلاقی و فرهنگی در حوزه ورزش همواره در دستور کار این اداره کل قرار داشته است.

جهان‌بینی نظم بخشیدن به فعالیت‌های ورزش در ابعاد مختلف مالی و ورزش را از تأکیدات وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد و ابراز داشت: از دیگر مواردی که باز هم باید بر اجرای دقیق آن اصرار داشته باشیم بحث توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سهم ورزش در ایجاد اشتغال طبق سیاست‌های دولت تصریح کرد: در این موضوع باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی می‌توانند بیشترین نقش را ایفا کنند.

وی توجه به امر مهم نظارت و کنترل اماکن ورزشی را از الزامات هدفمند کردن ورزش استان قم دانست و یادآور شد: باید در بحث نظارت و ارزیابی حساسیت بیشتری به خرج داد و گزارش‌های به‌روز از روند امور داشت که در این زمینه نیز با جدیت پیگیر امور بوده و هستیم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول