اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های مازندران خبر داد

افزایش دوربین‌های نظارتی هوشمند در محورهای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل‌و پایانه‌های مازندران از افزایش دوربین‌های نظارت تصویری هوشمند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

افزایش دوربین‌های نظارتی هوشمند در محورهای مازندران

مجید نصرالله‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در طی دو سال‌ گذشته، تلاش‌های بسیاری از سوی این اداره کل به منظور ایجاد و توسعه سیستم‌های هوشمند تصویری در راههای برون‌شهری استان صورت پذیرفته است که هدف از نصب و بکارگیری آنها، مدیریت رخدادها و سوانح جاده‌ای، کنترل ترافیک جاده‌ها و امنیت راهها است.

وی افزود: به تازگی با بهره‌برداری از سایت نظارتی محور تنکابن- رامسر در منطقه شیرود، تعداد سایت‌های نظارت تصویری هوشمند در استان به 26 سایت افزایش یافته است که از این تعداد، 10 سایت نظارتی مربوط به غرب استان بوده و بخش عمده‌ای از گلوگاه‌های ترافیکی این منطقه، نقاط حادثه‌خیز و نیز نقاطی که از شرایط مخاطره‌آمیز طبیعی برخوردار می‌باشند، تحت پوشش نظارتی این سایت‌ها قرار گرفته‌‌اند.

مدیرکل حمل و نقل ‌و پایانه‌های مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران در افزایش هر چه بیشتر سطح پوشش محورهای حادثه‌خیز و پرتردد استان، ایجاد 2 سایت نظارتی دیگر در محورهای غرب استان در دستور کار این اداره کل تا پایان سال جاری قرار دارد.

انتهای پیام/86016/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول