اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دبیر ستاد جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

نظارت مداوم بر 150 ایستگاه اسکان زائران پیاده‌ در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون بیش از 150 ایستگاه بین راهی و محل اسکان زائران پیاده در استان خراسان‌رضوی تحت نظارت‌های بهداشتی و درمانی قرار دارند.

نظارت مداوم بر 150 ایستگاه اسکان زائران پیاده‌ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه زائران پیاده به محورها و ایستگاه‌‌های بین‌راهی در حوالی شهر نزدیک می‌شوند، بنابراین مدیران و کارشناسان بهداشتی و درمانی، باید محل‌های پخت و پز و استراحت زائران را تحت نظارت قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین با رعایت اصول حفاظتی از حوادث ناگوار مسمومیت غذایی و یا مسمومیت با منواکسید کربن نیز جلوگیری می‌شود.

دبیر ستاد جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 150 ایستگاه بین راهی و محل اسکان زائران پیاده در استان خراسان‌رضوی تحت نظارت‌های بهداشتی و درمانی قرار دارند، گفت: مسئولان ایستگاه‌های بین راهی و ستادهای اسکان داخل شهری، باید رعایت مسائل بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/70002‌/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول