اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

ورود دستگاه‌های نظارتی به مصوبات شوراها موجب چالش می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به ورود برخی دستگاه‌های نظارتی به مصوبات شوراهای اسلامی شهرها گفت: این ورود موجبات چالش را فراهم می‌کند.

ورود دستگاه‌های نظارتی به مصوبات شوراها موجب چالش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب یگانه ظهر امروز در دومین جلسه گردهمایی روسای شورای اسلامی شهرهای استان زنجان با اشاره به گلایه‌های ابراز شده از برخی ارگان‌ها در جلسه اظهار داشت: این گلایه‌ها نباید شخصی تلقی شود.

وی به همکاری بی‌نظیر مسئولان استان زنجان اشاره کرد و افزود: این تعامل موجب توسعه شهر زنجان شده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه پاسخگویی به استعلامات انجام شده برای مصوبات شورا به دو ماه نیم زمان نیاز دارد، تصریح کرد: این پروسه زمانی موجب از دست رفتن بسیاری از فرصت‌ها می‌شود.

وی بر لزوم کاهش طی پروسه اداری تاکید کرد و گفت: کاهش روند اداری موجب تقویت خدمات‌رسانی شهرداری‌ها به مردم می‌شود.

یگانه با اشاره به قوانین موجود نظارتی در مورد مصوبات شورای اسلامی شهرها تصریح کرد: با وجود همه این نظارت‌ها مشاهد می‌شود در برخی از موارد دستگاه‌های نظارتی هم در این امور وارد می‌شوند.

وی تاکید کرد: ورود دستگاه‌های نظارتی در مصوبات شورا‌های اسلامی شهرها منجر به بروز چالش‌هایی می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به اعتراض‌های موجود در مورد برخی از مصوبات شوراها تصریح کرد: دلایل مخالفت و اعتراض‌ها باید به صورت قانونی اعلام شود.

قانون عطف به ماسبق نمی‌شود

در ادامه جلسه شهردار خرم‌دره با اشاره به ورود برخی دستگاه‌های نظارتی به مصوبات شوراها تصریح کرد: در برخی مواقع هم شاهد عطف به ما سبق قوانین در این مورد هستیم.

زارع‌پور تاکید کرد: مغایرت‌های قانونی اعلام شده در مورد مصوبات شوراها اغلب سلیقه‌ای است و انطباق قانونی آنها اعلام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی ارگان‌ها بودجه‌های شهرداری را تورم‌زا می‌دانند، ادامه داد: آنها متوجه نیستند که این بودجه از مردم گرفته می‌شود پس نمی‌تواند تورم‌زا تلقی شود.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول