اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

اعمال نظارت ویژه بر واحدهای صنفی/24 ساعته به شکایات رسیدگی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی در روزهای پایانی ماه صفر که شهر قم میزبان زائران و مسافران است خبر داد.

اعمال نظارت ویژه بر واحدهای صنفی/24 ساعته به شکایات رسیدگی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امید محمدی چهر بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ویژه ایام پایانی ماه صفر برگزار شد تصریح کرد: در این ایام تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت ویژه نسبت به نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی اهتمام خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نظارت‌ها در خصوص فعالیت واحدهای عرضه محصولات غذایی، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها و... تشدید شده است، گفت: بازرسان ما در این ایام به صورت دائم به این مراکز سرکشی کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را گزارش می‌کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه با اشاره به اینکه تلفن 124 آماده پاسخگویی به شکایات است یادآور شد: اگر کسی نسبت به فعالیت واحدهای صنفی شکایتی داشته باشد می‌تواند آن را مطرح کرده و ما ظرف 24 ساعت مراتب را پیگیری کرده و گزارش بررسی صورت گرفته را به شاکی ارائه می‌کنیم.

وی در خصوص توزیع نان در هسته مرکزی شهر قم خاطرنشان کرد: در این خصوص هماهنگی لازم صورت گرفته است که در چهار محل نسبت به توزیع نان اقدام شود و امیدواریم که شهرداری در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

در این جلسه وحید گلیکانی معاون فرماندار قم نیز در سخنانی از وضعیت خدمات‌رسانی برخی مجتمع‌های بین راهی انتقاد کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه شهر قم همواره میزبان زائران و مسافران است باید در این خصوص همواره نظارت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2258/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول