اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم آیت‌الله جنتی

لطفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم شد

خبرگزاری فارس: با حکم رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، نصرت‌الله لطفی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم معرفی شد.

لطفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حکم صادر شده از سوی آیت‌الله احمد جنتی رئیس هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به نصرت‌الله لطفی آمده است: با استناد به تصویب هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به موجب این حکم به سمت ریاست هیئت نظارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان قم منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: ضروری است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر نظارت، جهات شرعی و قانونی را در انجام وظایف خود ملاک عمل قرار داده و نسبت به رعایت موازین، ضوابط و مقررات به طور جدی توجه داشته باشید.

در این حکم تصریح شده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و مساعدت سایر اعضای محترم سهم موثری در انجام وظایفی که آن هیئت بر عهده دارد ایفا فرمایید. از خداوند متعال دوام توفیق و تایید الهی را برای جنابعالی و سایر همکاران محترم مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول