اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم:

تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل و مجتمع‌های بین‌راهی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از تشدید نظارت‌ها بر وضعیت خدمت‌رسانی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و مجتمع‌های بین‌راهی در تعطیلات پایان ماه صفر خبر داد.

تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل و مجتمع‌های بین‌راهی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قاسم باقری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف ویژه خدمت‌رسانی به زائران در تعطیلات پایان ماه صفر برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت بر روند فعالیت مجتمع‌های خدماتی خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته است تا مجتمع‌های خدماتی در این ایام در خدمت‌رسانی به مسافران و زائران اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه ضرورت ارائه خدمات در بخش حمل و نقل جاده‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: با مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر و انجمن‌های صنفی هماهنگی شده است تا در این ایام نسبت به سرویس‌دهی ویژه به مسافران اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: در روز شنبه هفته آینده پس از پایان تعطیلات شاهد ازدحام مسافر هستیم اما البته پیش‌بینی‌های لازم را داشته‌ایم تا این مسافران با سلامت به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به فعالیت تیم‌های نظراتی در این ایام بیان کرد: تیم‌های نظارتی ما در این ایام فعال بوده و بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و همچنین مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی نظارت کامل را داشته و در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم را انجام خواهند داد.

باقری افزود: نیروهای کشیک ما نیز در این ایام به صورت کامل فعال بوده و آماده انجام اقدامات لازم هستند.

انتهای پیام/2258/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول