اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار وزن دوم کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان

54 کشتی‌گیر به مصاف یکدیگر می‌روند

خبرگزاری فارس: با انجام وزن‌کشی کشتی‌گیران چهار وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان، 54 کشتی‌گیر از ظهر امروز در بهبهان به روی تشک می‌روند.

54 کشتی‌گیر به مصاف یکدیگر می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان به مدت 2 روز در سالن ورزشی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) بهبهان در حال اجرا است.

در روز نخست این مسابقات که از ظهر پنجشنبه آغاز شده بود، 61 کشتی‌گیر در چهار وزن 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم به روی تشک رفته و طی شش دوره و با انجام 72 کشتی، نفرات برتر آنها معرفی شدند.

به این ترتیب بهمن خسروی از تیم الوار گرمسیری در وزن 50 کیلوگرم، علی دیناروند از تیم شوش در وزن 60 کیلوگرم، فرشاد رستمی‌کیا از تیم اندیمشک الف در وزن 74 کیلوگرم و محمد بیرانوند از تیم اندیمشک ب در وزن 96 کیلوگرم توانستند به روی جایگاه نخست چهار وزن نخست این مسابقات تکیه بزنند.

ظهر امروز نیز مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی خوزستان انجام شده و طی آن 54 کشتی‌گیر از 15 شهرستان به روی وزنه رفتند.

به این ترتیب 15 کشتی‌گیر در وزن 55 کیلوگرم، 15 کشتی‌گیر در وزن 66 کیلوگرم، 12 کشتی‌گیر در وزن 84 کیلوگرم و 12 کشتی‌گیر در وزن 120 کیلوگرم به روی تشک رفته و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

پیکارهای چهار وزن دوم این مسابقات از ساعت 13 و 30 دقیقه امروز آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ نفرات نخست هر وزن در این مسابقات، به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/72003/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول