اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان نوشهر به دیدار پرسپولیس می‌رود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم بانوان نوشهر در تهران به دیدار تیم پرسپولیس می‌رود.

تیم فوتسال بانوان نوشهر به دیدار پرسپولیس می‌رود

فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم شورای شهر نوشهر مهمان تیم مدعی پرسپولیس تهران است.

وی افزود: در هفته نخست نماینده مازندران در خانه مغلوب حریف خود شد که در این مسابقه بازیکنان شایستگی خود را نشان دادند.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم شورای شهر نوشهر با بازیکنان و کادر فنی جوان و کاملا بومی در لیگ شرکت کرد که بازیکنان تجربه خوبی در این مسابقات ندارند.

بوداغی گفت: این تیم کاملا جوان است و کادر فنی با تمریناتی که در قبال هماهنگی بیشتر انجام می‌دهد، هفته به هفته بازیکنان هماهنگ‌تر از گذشته خواهند شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 12 تیم به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند که این احتمال می‌رود نماینده مازندران در پایان لیگ جزو شش تیم بالای جدول باشد.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران ابراز داشت: تیم‌های شورای شهر نوشهر، خراسان رضوی، پرسپولیس تهران، تربیت بدنی شهریار، شرکت ملی حفاری اهواز، صنعت و نفت آبادان، تربیت بدنی فسا، کاسپین، هیرسا ورزش، داماش گیلان، هرمزگان و اصفهان به عنوان تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند. 

بوداغی در پایان خاطر نشان کرد: تیم شورای شهر نوشهر از هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه هفتم دی از ساعت 11 صبح در سالن ورزشی شهربانو میهمان پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام/86005/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول