اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام بازی‌های دور رفت

صدرا سیستم قم در فوتسال بانوان کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم قم با کسب عنوان سوم به کار خود در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پایان داد.

صدرا سیستم قم در فوتسال بانوان کشور سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان فوتسالیست قمی با اینکه رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور را با پیروزی ارزشمند مقابل نماینده چهارمحال و بختیاری آغاز کردند اما تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در پایان بازی‌های دور رفت در مکان سوم جای گرفتند.

این در حالی است که بازی‌های فوتسال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی شنبه شب پایان یافت و در گروهی که تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم به عنوان نماینده قم در آن حضور داشت، تیم میزبان یعنی آراد کرمان در صدر ایستاد و صدرا سیستم قم به جایگاه سوم رضایت داد.

هیئت فوتبال استان کرمان در حالی از مدعیان صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پذیرایی کرد که چهار تیم حاضر در گروه دوم مقدماتی فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در این شهر به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم که به عنوان نماینده قم به این رقابت‌ها اعزام شده بود با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر فوتسال بانوان قم و در تلاش برای دفاع از قهرمانی‌های سال قبل بانوان قمی در فوتسال باشگاه‌های کشور به شکلی نتیجه گرفت که همچنان شانس صعود این تیم به مرحله نهایی حفظ شده است.

تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم قم در گروه دوم با تیم‌های فوتسال بانوان لردگان چهارمحال و بختیاری، نفت امیدیه اهواز و آراد کرمان به رقابت می‌پردازد تا بعد از انجام بازی‌های رفت و برگشت، از بین آنها دو تیم راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

در نخستین روز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور، تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم به عنوان نماینده قم که در کنار سه تیم دیگر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد، کار خود را با تساوی آغاز کرد و برابر تیم نفت امیدیه اهواز به تساوی چهار بر چهار رسید.

بانوان فوتسالیست تیم صدرا سیستم قم در دومین دیدار خود که یکی از بازی‌های جذاب این مرحله بود و در آن شش گل به ثمر رسید در مقابل تیم فوتسال بانوان لردگان چهارمحال و بختیاری به میدان رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه پرگل چهار بر دو به سود تیم صدرا سیستم قم پایان یافت.

صدرا سیستم قم در ادامه این رقابت‌ها با خیالی آسوده در سومین دیدار این رقابت‌ها به مصاف تیم میزبان یعنی آراد کرمان رفت تا بر شانس صعود خود بیفزاید اما این بازی را با نتیجه دور از انتظار هفت بر سه واگذار کرد تا فعلاً در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته و برای افزایش شانس صعود خود به مرحله نهایی، منتظر بازی‌های دور برگشت این مسابقات باشد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول