اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

سیاست دشمن در تحریم‌ها شکست خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه منوجان گفت: برنامه‌ریزی دشمن برای تحریم به گونه‌ای بود که طی سه تا چهار ماه نارضایتی را در بین مردم ایجاد کند اما این‌گونه نشد و دشمن شکست خورد.

سیاست دشمن در تحریم‌ها شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان حجت الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دشمن در برنامه‌ریزی خود برای تحریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود که طی سه تا چهار ماه نارضایتی را در بین مردم ایجاد کند و مردم را نسبت به این انقلاب بدبین و مأیوس کند، اما این‌گونه نشد و دشمن شکست خورد.

وی افزود: سیاست استکبار جهانی در دنیا سیاست کنترل انقلاب اسلامی به وسیله خود مسلمانان است و از جمله این برنامه‌ها بر هم زدن تعادل در کشورهای اسلامی سوریه، مصر، عراق و دیگر کشورهای حاضر در صف مقدم مقاومت است.

رضوانی تصریح کرد: این اقدامات دشمن نشانه این است که برای اهداف خود برنامه‌ریزی کرده است، ما باید با برنامه‌ریزی برای ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گرچه فتنه 88 را پشت سر گذاشتیم اما تحرکات و تهدیدهای دشمن وجود دارد، ظرفیت‌های انقلاب اسلامی بالا است، دشمن هزینه می‌کند و دستگاه‌های اطلاعاتی خود را به کار گرفته است تا انقلاب اسلامی را مهار کند.

امام جمعه منوجان با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد، صدای انقلاب شنیده شود و پیام انقلاب را تحریم می‌کند، گفت: همه افراد در ستاد دهه فجر باید پای کار باشند و به این ستاد کمک کنند تا با تمام ظرفیت‌ها پیشتاز باشد.

انتهی پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول