اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

تهدید و تحریم دشمنان مانع از پیشرفت ایران نخواهد شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: تهدید و تحریم دشمنان مانع از پیشرفت ایران نخواهد شد.

تهدید و تحریم دشمنان مانع از پیشرفت ایران نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌اسلام والمسلمین محسن کازرونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم و تهدید و تحریمی در نطر دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که دشمنان از جنگ نظامی علیه کشور مأیوس شدند و با شکست مواجه شدند جنگ نرم را علیه ملت ایران آغاز کردند و با تحریم و تهدید در نظر دارند تا اهداف دیرینه و عقده‌های خود را پیاده کنند.

امام جمعه کرج گفت: هوشیاری جوانان در این راه و آگاه‌سازی آنان در مسیر مقابله با جنگ نرم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود.

کازرونی تأکید کرد: دشمنان بدانند که تحریم و تهدید علیه کشور هرگز سبب نخواهد شد که ما دست از توسعه و پیشرفت برداریم و بلکه سبب می‌شود ما بیش از گذشته پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کرده و به علوم بالا دست پیدا کنیم.

وی افزود: دشمنان با ترور دانشمندان ما نیز نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و مانع از پیشرفت علمی ایران اسلامی شوند.

کازرونی گفت: هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی و مردم ما را از حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم کند.

وی ادامه داد: ما بر داشتن این انرژی پافشاری خواهیم کرد و هرگز زورگویان قادر نخواهند بود ما را از حق مسلم خویش محروم سازند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول