اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تولید بیشتر آثار تحریم را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تقویت جبهه تولید و کارآفرینی زمینه خنثی شدن تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمن را بهتر از گذشته فراهم می‌آورد.

تولید بیشتر آثار تحریم را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در دومین همایش توانمندسازی کارآفرینی و اشتغال در اردبیل اظهار داشت: اگر بخواهیم تولید افزایش یابد باید موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان برداریم و اجازه ندهیم توان و قدرت آنها مصروف رفع این موانع شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم شرایطی به وجود آید تا تولیدکنندگان کمترین تهدیدات را تحمل کنند و بیشتر به فکر تولید کیفی باشند.

نیکزاد تولیدکنندگان را رزمندگان عرصه اقتصادی معرفی کرد و افزود: اگر بتوانیم در بحث تولید موفق عمل کرده و تولید مازاد بر نیاز خود را صادر کنیم قطعاً چیزی به نام تحریم برای ما معنا نخواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: تلاش روزافزون در این عرصه نیازمند همت و اراده مردان میدان‌های سخت است که باید از پا ننشینند و روز به روز بکوشند تا دشمن را در سنگرهای توطئه‌آمیز خود زمین‌گیر کنند.

وی با تاکید بر ارتقای دانش تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان باید در بحث‌های بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار ورود پیدا کرده و در تحلیل‌های اقتصادی تبحر و تخصص پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اضافه کرد: ما نباید بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خاص فعالیتی اقتصادی داشته باشیم چرا که در عصر معاصر کشورهای مختلف سعی می‌کنند متناسب با نیاز و ذائقه مشتریان و مخاطبان جنس تولید کرده و در اختیار آنها قرار دهند.

نیکزاد با اشاره به نامگذاری‌های سال‌های اخیر با محوریت اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری نشان از اهمیت کار و اشتغالزایی داشته و بر مدیریت تولید و تقویت اقتصاد در کشور تاکید دارد.

وی تلاش‌های مجاهدانه در پیروزی دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: هم‌اکنون نیز باید کارآفرینان و تولیدکنندگان با الگوبرداری از ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و مدیریت درست تحریم‌ها و تقویت توانمندی‌ها در جنگ تمام عیار اقتصادی علیه دشمن پیروز شوند.

استاندار اردبیل در پایان اذعان داشت: حضور مجاهدانه در این عرصه امروز کم از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل ندارد و همه باید سعی کنیم زمینه و بستری را فراهم آوریم تا حرکت مزبوحانه دشمن در این جبهه ناکام و ناتمام بماند.

انتهای پیام/62004/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول