اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع متخصصان ایران:

اقتصاد مقاومتی مؤثرترین راهکار مقابله با تحریم‏هاست

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع متخصصان ایران گفت: مؤثرترین راهکار مقابله با تحریم‏ها، اقتصاد مقاومتی است که باعث برون‏رفت از فشارهای ناشی از تحریم می‏شود.

اقتصاد مقاومتی مؤثرترین راهکار مقابله با تحریم‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی سپاه استان سمنان، خسرو نصیرزاده در همایش سراسری اقتصاد مقاومتی با رویکرد جذب و سرمایه ایرانی داخل و خارج کشور که با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه در سالن جلسات بانک ملی برگزار شد، اظهار داشت: جنگ نرم یک بحران سیاسی است که دو بُعد داخلی و خارجی خواهد داشت و در بحران سیاسی که فراروی ماست، به خوبی می‏توانیم پیروز ‌شویم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کار سرمایه‏گذاران داخل و خارج در دستور کار این همایش قرار گرفته است، افزود: در تاریخ ایران از زمانی که دولت تشکیل شد تا امروز نظام جمهوری اسلامی 21 دوره سیاسی را تجربه کرده و عده‌ای بیان می‏کنند که جمهوری اسلامی به سوی بحران زودگذر و فروپاشی دولت می‏رود.

دبیر مجمع متخصصان ایران گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه افراد و اقشار هوشمند هستند و با تدبیری که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، این نظام برای احیای تمدن بزرگ ایران اسلامی آماده می‌شود.

نصیرزاده افزود: باید خودمان را برای کشوری در 50 سال آینده مهیا کنیم؛ نخستین بحران ایران اسلامی، نظامی بود که در این بحران پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: بحران دوم که از آن به عنوان جنگ فرهنگی یاد شده است و مقام معظم رهبری هم تهاجم فرهنگی را به‏کار بردند، شکل گرفته و بعد از این، نوبت به بحران اقتصادی و در مرحله آخر، بحران سیاسی می‏رسد.

دبیر مجمع متخصصان ایران بیان کرد: ایران اسلامی تاکنون سه بحران نظامی، فرهنگی و اقتصادی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: اکنون جنگ نرم یک بحران سیاسی است که دو بعد داخلی و خارجی دارد و در بحران سیاسی که فراروی ماست نیز به یاری مردم و با درایت رهبری پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از گفتمان‌های مقام معظم رهبری «گفتمان پیشرفت و عدالت» است، افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای بستن درها نیست؛ بلکه به معنای این است که در داخل سیاست‌های مناسب که پنج حوزه کارآمد‌سازی مناسبت‌های دولت در بخش خصوصی، نظام اداری کشور، نظام بین‌المللی، نظام بانک‏داری و مالی کشور و کارآمدسازی نظام خویشتن‌داری است، را به خوبی اجرایی سازیم.

دبیر مجمع متخصصان ایران بیان داشت: یکی از این مؤلفه‌ها، اقتصاد مقاومتی بوده که رکن پیشرفت کشور نیز محسوب می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول