اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

حمایت از تولیدکنندگان مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ بر حمایت از تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم مقابله اساسی با تحریم‌های اقتصادی داشته باشیم باید حمایت از تولیدکننده‌ها را در اولویت قرار دهیم.

حمایت از تولیدکنندگان مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌هاست

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: دشمنان برای اینکه بتوانند اقتصاد کشور را دچار ضعف کنند با تحریم اقتصادی درصدد هستند تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: اما این تحریم‌ها علیه کشور تازگی نداشته و مردم و مسئولان با این گونه اقدامات دشمنان آشنایی داشته به همین دلیل با تولید و ارتقای صنعت کشور تمامی توطئه‌های دشمنان را در این زمینه به خودشان باز می‌گردانند.

این مسئول با اعلام اینکه باید با اطاعت از فرامین رهبری و پیروی از دستورات ایشان حمایت از تولیدکنندگان را در اولویت قرار دهیم افزود: با توجه به نامگذاری امسال با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با رفع مشکلات تولیدکنندگان آنان را به سمت تولیدات با کیفیت سوق دهیم.

حدادی افزود: خرید کالاهای ایرانی توسط شهروندان باید در بین خانواده‌ها نهادینه شود و مردم بیشتر باید از کالاهای ایرانی استفاده کنند تا کمکی به اقتصاد کشور کنند.

وی تأکید کرد: البته تولیدکنندگان نیز برای اینکه بتوانند نظر مردم را در خرید کالاهای خود جلب کنند باید به سمت تولیدات محصولات با کیفیت پیش بروند تا بتوانند نطر مشتری را جلب کنند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی خط تولید کیک و کلوچه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این خط تولید برای بیش از 70 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

حدادی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این خط تولید 10 میلیارد تومان هزینه شده است افزود: این خط تولید توان تولید سالیانه بیش از 4 هزار تن شیرینی و کلوچه را دارد.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول