اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک نماینده مجلس:

تحریم‌ها فرصت طلایی برای ارتقای اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تحریم‌های اعمال شده بر ضد جمهوری اسلامی را فرصت طلایی برای ارتقای اقتصاد کشور عنوان کرد.

تحریم‌ها فرصت طلایی برای ارتقای اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری بعد از ظهر امروز در جمع شماری از روسای اتحادیه‌های صنفی مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: باید از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت به منظور تغییر و تحول اقتصاد کشور استفاده کرد.

وی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی در واقع یک نظام اقتصادی بسته و منفعل نیست بلکه زمینه‌ساز هموار کردن موانع و پیشرفت و ترقی است.

جعفری با بیان اینکه برای فعالیت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقدامات فرهنگی مناسبی در جهت حمایت از تولیدات داخلی و توانمندسازی بخش خصوصی انجام داد، افزود: این مهم با توجه به اینکه  جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و دشمن با ایجاد تنگناهای فراوان سعی در بسترسازی برای اعتراضات مردمی و فروپاشی اقتصادی کشور دارد، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی، نخبگان نیز بایستی به واقعیات جنگ اقتصادی ایران با غرب آگاه باشند و برای ایجاد زمینه‌های بهبود شرایط و شاخص‌ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته مردم نیز لازم است تا با شناخت روش‌ها و اهداف دشمن در جنگ اقتصادی، دولت را در مدیریت هرچه بهتر کشور یاری کنند.

* بودجه 92 بر اساس واقعیت‌ها بسته شود

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین بر تهیه بودجه 92 براساس واقعیت‌های موجود اقتصاد کشور تاکید کرد.

وی افزود: اگر دولت و مجلس براساس این واقعیت‌ها بودجه را ببندند بسیاری از مشکلات قابل رفع است.

جعفری با بیان اینکه اکنون مجلس در حال بررسی بودجه است، اظهار امیدواری کرد تا در یک فضای مناسب بودجه واقعی که نیاز بخش‌های مختلف کشور و سبب توسعه مناطق مختلف شده بررسی و نهایی شود.

انتهای پیام/63002/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول