اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

پایداری، تحریم‏ها را بی‏اثر می‏سازد / سقوط هزار برابری دینار عراق با تحریم بانک مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه دینار عراق با تحریم بانک مرکزی این کشور هزار برابر سقوط کرد، پایداری را عامل بی‏اثر شدن تحریم‏ها خواند.

پایداری، تحریم‏ها را بی‏اثر می‏سازد / سقوط هزار برابری دینار عراق با تحریم بانک مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدعلی پورموسی ظهر امروز در همایش «روشنگری و بصیرت» رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، جمعی از مسئولان محلی و شمار کثیری از مردم در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری «وصال» رودهن برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‏های قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران، پایداری است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در شرایط تحریم از سوی استکبار جهانی قرار دارد و بانک مرکزی یکی از این شاخص‏های تحت تحریم است.

پورموسی اضافه کرد: تحریم در فرهنگ واژگان سیاسی به عنوان «قفل اقتصاد» تفسیر می‏شود؛ دینار عراق در زمان زمام‏داری صدام ملعون با تحریم بانک مرکزی این کشور هزار برابر تنزل ارزش پیدا کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: حال ایران در شرایط تحریم البته با وجود برخی مشکلات با قدرت، جریان سازندگی، کار و تلاش در عرصه‏های علمی، صنعتی و اقتصادی را پیش می‏برد.

وی ادامه داد: ما اهل پایداری و فرزندان عاشورا و رمضان هستیم و این چنین فشارهای اقتصادی و سیاسی تأثیری بر ادامه حرکت نخواهد گذاشت.

مردم ایران با فتنه تسلیم دشمنان نمی‏شوند

پورموسی اضافه کرد: اگر درک درستی از این قدرت وجود داشته باشد، دشمن آنچنانی که هست، مقابل ما خاضع خواهد بود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: دیگر مؤلفه قدرت کشورمان، وجود روحیه انتظار است؛ مردمی که در انتظار مولای خود هستند با شعله و فتنه تسلیم دشمنان نمی‏شوند.

به گزارش فارس؛ برخورداری از نعمت ولایت فقیه در سایه نظامی ولایی دیگر مؤلفه قدرت امروز جمهوری اسلامی است که وی آن را به تسبیح تشبیه کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: مردم ایران ‏مانند دانه‏های تسبیح در نخ متبرک رهبری گرد آمده‏اند و انسجامی مثال‏زدنی پیدا کرده‏اند.

پورموسی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه چنین توسلی به ولایت فقیه در ردیف دو قدرت برتر دنیا قرار گرفته است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: در کنار این شاخص‏های فزاینده قدرت، ارتقای توان علمی نیز به این مجموعه اضافه شده است.

وی ادامه داد: زمانی ایران برای رفع نیازهای خود به دیگران نیازمند بود اما امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از موارد در تراز جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول