اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تنها راه برون‌رفت از تحریم‌های دشمنان است.

اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی‌ثانی عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری صومعه‌سرا، مدیریت را یک جایگاه حساس و مهم در راستای برنامه‌ریزی دقیق برای خدمت صادقانه به مردم برشمرد.

وی اظهار کرد: مدیران و مسئولان نظام نباید فریب جایگاه‌های مدیریتی را بخورند و از احوال مردم غافل شوند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت همبستگی و اتحاد در بین مسئولان، تصریح کرد: تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در گرو حرکت‌های مبتنی بر وحدت آگاهانه مدیران است.

وی با بیان اینکه رفتار و کردار مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی جامعه بسیار مورد توجه است، اذعان کرد: وحدت و اتحاد مدیران با یکدیگر به‌ویژه در شرایط سخت فرهنگی و اقتصادی، روحیه و شادابی مضاعف برای مردم در راستای ایستادگی و مقاومت است.

خصوصی ثانی، حلقه‌های وصل مسئولان را پیوندی محکم و پابرجا با رهبری عنوان کرد و گفت: مدیران پایه‌های وحدت در بین یکدیگر را قوی‌تر کنند.

وی با تصریح بر اینکه استکبار قادر بر پاشیدگی نظام و انقلاب در هیچ شرایطی نیست، یادآور شد: این پاشیدگی‌ها تنها در راستای کوتاهی و سهل‌انگاری مدیران و ایجاد تفرقه در بین خود حاصل می‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی حواشی و کارشکنی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، ادامه داد: این کارشکنی‌ها ضربه بزرگی بر پیکره نظام وارد می‌کند.

وی حضور مدیران و مسئولان در پس از ساعات اداری در اجتماع مردمی را مهم خواند و متذکر شد: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی باید دارای ثبات و پایداری باشد.

خصوصی‌ثانی با بیان اینکه توقف در اجرای وظایف یک دستگاه اجرایی ضربه محکم بر پایه‌های نظام است، افزود: ایران کنونی بیش از هر چیز نیازمند پویایی، وحدت، تلاش و تکاپوی مضاعف مدیران دولتی است.

وی، خودشیفتگی و غرور، خودمحوری و سوءاستفاده از موقعیت را از آفات بزرگ و خطیر کشور دانست و اضافه کرد: مسئولان باید برای کسب محبوبیت واقعی در بین مردم تلاش کنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران نظام غمخوار ملت محسوب می‌شوند و نباید فریب جایگاه مدیریتی زودگذر را بخورند.

وی با تصریح بر اینکه تمام اقدام‌های مسئولان باید برای رضایت خلق و ولایت فقیه باشد، اذعان کرد: مسئولان در راستای تلاش به ملت از هر نوع کوتاهی پرهیز کنند.

خصوصی‌ثانی به موقعیت فعلی کشور با توجه به تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: اقتصاد کشور در شرایط بحرانی و سختی قرار گرفته که توجه به آن امری حیاتی و ضروری است.

وی ادامه داد: تاکنون این شرایط سخت و خطرساز تنها در سایه تدبیر و رهنمودهای رهبری قابل تحمل و مقاومت بوده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، نفت را یکی از سرمایه‌های مهم و ارزآور برای کشور دانست و یادآور شد: تحریم‌های اقتصادی صادرات بشکه‌های نفت داخلی به خارج از کشور را نیز کاهش داده است.

وی با تاکید بر پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر تنها اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی چاره کار است.

انتهای پیام/84003/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول