اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ایران در تحریم‌ها رشد می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تحریم‌ها پس از حادثه سال 88 گفت: ایران در تحریم‌ها رشد می‌کند و در اوج این فشارها به کشوری هسته‌ای با توانایی غنی‌سازی 20 درصد تبدیل شد.

ایران در تحریم‌ها رشد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی با حضور در جمع مردم شهر الوند در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر اظهار داشت: بسیاری از عوامل همچون توطئه دشمنان خارجی و فریب عوامل داخلی در ایجاد فتنه سال 88 نقش داشتند.

وی اضافه کرد: سران فتنه با اینکه آگاه بودند در انتخابات ریاست جمهوری تقلبی صورت نگرفته و با توجه به القائاتی که در ذهنشان نقش بسته بود، کلید حادثه را بر تقلب رقم زدند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با توجه به اینکه در انتخابات گوناگون نظام جمهوری اسلامی از سوی هر یک از کاندیدا، نماینده‌ای در حوزه رأی‌گیری حضور می‌یابد، امکان تقلب وجود ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این حادثه، همان کسانی که دم از یاری امام می‌زدند، با حضور در کنار کروبی فریاد زدند "نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران".

وی ادامه داد: همین افراد فریب‌خورده در کنار سران فتنه در روز قدس روزه‌خواری کردند، با کفش به نماز ایستادند، عکس امام را به زیر پا گذاشتند و در روز عاشورا به امام حسین (ع) بی‌احترامی کردند.

این مسئول با تأکید بر افزایش آگاهی و هوشیاری مردم گفت: باید این حوادث یادآوری شود و مردم آگاه باشند که دلایل اصلی این فتنه‌ها، عوامل داخلی نظیر میرحسین موسوی و احمدی‌نژاد نیست، بلکه عوامل استکبار و دین‌ستیز در آن نقش دارند.

حسینی با اشاره به اینکه افزایش تحریم‌ها علیه کشور، ناشی از حوادث مرتبط با انتخابات سال 88 است اذعان داشت: تحریم‌ها برای فشار آوردن به مردم بوده تا شاید سبب شود آنان از نظام خود ناامید گشته و نسبت به انتخابات کشوری بی‌تفاوت باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی وظیفه مسئولان را خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان باید در هر سمت و بخشی که حضور دارند، به مردم خدمت کرده و آگاه باشند که مردم نیز قدرشناس آنان هستند و خواهند بود.

حسینی با تأکید بر عدم اختلاف‌افکنی میان مسئولان کشور اذعان داشت: تنش‌ها و اختلافات در بین مسئولان مانع پیشرفت جامعه می‌شود و در نهایت با بازماندگی کشور از پیشرفت، وابستگی به کشورهای خارجی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر کس در کشور اختلاف‌افکنی کند خائن به مملکت و مردم است، ابراز داشت: جریان انحرافی در دولت و جریان فتنه در مجلس سعی دارند به اختلاف نظرها دامن زده و با بزرگنمایی آن، به مقاصد شوم خود برسند.

این مسئول در خصوص انتخاب کاندید با صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره در ایام انتخابات با اشاره به مؤلفه‌ها و معیارهای فرد شایسته برای مردم چراغ راه را روشن می‌سازند و هیچ‌گاه نام فرد خاصی را برای انتخابات معرفی نمی‌کند.

انتهای پیام/77007/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول