اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان مطرح کرد

فریاد "هیهات من‌الذله" در جواب تحریم‌های اقتصادی

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: امروز بار دیگر بیعت خود را با ولایت فقیه اعلام می‌داریم و به تمام جهان اعلام می‌کنیم که اگر تحریم‌های اقتصادی بر ما فشار بیاورند فریاد "هیهات من‌الذله" سر می‌دهیم و زیر بار زور نمی‌رویم.

فریاد "هیهات من‌الذله" در جواب تحریم‌های اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم عزاداران اربعین سالار شهیدان در برازجان اظهار داشت: اربعین حسینی اهمیت بسیار زیادی دارد و این مراسم بزرگ نماد بصیرت، معرفت و وحدت مردم و هیئات مذهبی است.

وی افزود: این اجتماعات و این عزاداری‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و در واقع پیوند با قیام امام حسین(ع) است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: در این مراسمات اعلام می‌داریم که با تمام کسانی که با ارزش‌ها و معنویات در جنگ هستند می‌جنگیم و با دوستداران ائمه اطهار(ع) دوست هستیم.

مصلح تصریح کرد: امروز و در این آیین اعلام می‌داریم که اگر در روز عاشورا نبودیم و افتخار حضور در رکاب یاران امام حسین(ع) را نداشتیم ولی امروز هستیم و زیر بار ذلت نمی‌رویم.

وی یادآور شد: امروز بار دیگر بیعت خود را با ولایت فقیه اعلام می‌داریم و به تمام جهان اعلام می‌کنیم که اگر تحریم‌های اقتصادی بر ما فشار بیاورند فریاد "هیهات من‌الذله" سر می‌دهیم و زیر بار زور نمی‌رویم.

امام جمعه برازجان بیان داشت: ما آمده‌ایم تا اعلام کنیم که از مکتب اسلام و قرآن و از مکتب اهل بیت(ع) و از انقلاب و نظام اسلامی و از ولایت فقیه دفاع می‌کنیم.

مصلح گفت: دشمنان فکر می‌کنند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت را از ولایت و نظام دفاع کنند در حالی که ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده در خط ولایت حرکت می‌کند و نقشه دشمنان بار دیگر نقش بر آب می‌شود.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز مراسم ویژه اربعین سالار شهیدان با حضور جمع کثیری از مردم و با حضور تمام هیئات مذهبی برازجان در میدان شهید چمران برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول