اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 5 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خدابنده‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از پرداخت 5 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خدابنده‌ای خبر داد.

پرداخت 5 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خدابنده‌ای

محسن کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خدابنده سالانه بیش از 40 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان این نهاد ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد افزود: خدمات عمرانی، فرهنگی و تحصیلی و ... از عمده اقداماتی است که در حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان خدابنده‌ای اضافه کرد: این نوع وام‌ها در راستای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 612 خانوار زیر پوشش از وام‌های کارگشایی کمیته امداد خدابنده استفاده کردند، افزود: در این راستا بیش از 5 میلیارد ریال توسط این نهاد هزینه شد.

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد خانواده‌های زیر پوشش این نهاد نیز اشاره داشت و گفت: هم‌اکنون بیش از 4 هزار خانوار از خدمات کمیته امداد خدابنده در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خدابنده شامل اقشار مختلفی است، افزود: زنان سرپرست خانوار، سالمندان بالای 60 سال، دانش‌آموزان و دانشجویان از عمده گروه‌های زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول