اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

یکپارچگی و اقتدار ایران اسلامی خط قرمز اقوام و مذاهب کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج بر هوشیاری همه جانبه در برابر توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: یکپارچگی و اقتدار ایران اسلامی خط قرمز همه اقوام و مذاهب کشور است و با تمام توان از آن دفاع می‌کنیم.

یکپارچگی و اقتدار ایران اسلامی خط قرمز اقوام و مذاهب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار کرد: ایران اسلامی با بهره‌مندی از نظامی مبتنی بر آموزه‌های مترقی اسلامی و در لوای رهبری‌های عالمانه آیت‌الله خامنه‌ای با اقتدار و عظمتی روزافزون به پیش می‌رود و هیچ دشمنی در برابر نفوذ ارزش‌ها و آرمان‌های والای این نظام الهی قدرت ایستادگی ندارد.

وی افزود: موج بیداری اسلامی در منطقه و تقویت روحیه عدالت‌خواهی و استکبارستیزی در بین مسلمانان جهان نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های والای این انقلاب مردمی بوده و روز به روز شاهد قدرت نفوذ معنوی ایران اسلامی در سراسر جهان هستیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر هوشیاری همه جانبه در برابر توطئه‌های گسترده دشمنان، تصریح کرد: بدون شک وحدت، یکپارچگی، اقتدار و عظمت ایران اسلامی موجب دلگرمی ملت‌های مظلوم دنیا از جمله مسلمانان ستمدیده غزه، فلسطین و سایر نقاط جهان بوده و باید با تمام توان از این جایگاه والا دفاع کنیم.

ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: یکپارچگی و اقتدار ایران اسلامی خط قرمز همه اقوام و مذاهب کشور است و با تمام توان از این عظمت و اقتدار دفاع خواهیم کرد و به هیچ دشمنی اجازه خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملی و دینی خویش را نخواهیم داد.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: دشمنان در جبهه‌های مختلف در برابر مسلمانان با شکست مواجه شده و هم‌اکنون با استفاده از توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خویش به جنگ ایدئولوژیکی و فرهنگی با مسلمانان وارد شده و در این مسیر نیز هویت اسلامی جوانان را مورد هدف قرار دادند.

ماموستا مجتهدی در پایان خاطر نشان کرد: باید خانواده‌ها در وهله نخست و همه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و جوانان وارد این عرصه سرنوشت‌ساز شده و با ترویج هرچه بیشتر آموزه‌های دینی در بین جوانان آنان را در برابر این توطئه‌های دشمنان مصون دارند.

انتهای پیام/79006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول