اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

امضای تفاهمنامه با مؤسسه مالی و اعتباری مهر برای دریافت وام

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان از طریق مؤسسه مالی و اعتباری مهر، وام اعطا می‌شود.

امضای تفاهمنامه با مؤسسه مالی و اعتباری مهر برای دریافت وام

محمد یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان برای اعطای وام به تولید کنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با مؤسسه مالی و اعتباری مهر مذاکره کرده است.

وی افزود: این مذاکره به منظور پیگیری تفاهمنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با این مؤسسه صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این تفاهمنامه در راستای شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی منعقد شده بود.

یعقوبی ادامه داد: در این تفاهمنامه مقرر شده بود که به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در قالب تجدید ساختار و نوسازی صنایع کوچک تسهیلات اعطا شود.

وی اضافه کرد: با مذاکره‌های صورت گرفته، مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان سیستان و بلوچستان برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: لذا واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سیستان و بلوچستان می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از سوی شرکت به این مؤسسه مالی و اعتباری مراجعه و از تسهیلات این مؤسسه استفاده کنند.

یعقوبی تأکید کرد: مرتفع کردن مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و حفظ و صیانت آنها، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که این شرکت برای خود در نظر گرفته است.

وی گفت: علاوه بر این پیگیری و حمایت از قراردادهای موجود به‌ویژه واحدهای تولیدی با بیش از 70 درصد نیز از دیگر مواردی است که این شرکت در دستور کار خود در سال‌جاری قرار داده است.

انتهای پیام/75002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول