اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر:

تشنج در خانواده‌ها یکی از عوامل اصلی انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: تشنج در خانواده‌ها یکی از عوامل اصلی انحراف جوانان است.

تشنج در خانواده‌ها یکی از عوامل اصلی انحراف جوانان است

علیرضا کردلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد و باید بر اساس باورهای دینی این نقش به خوبی ایفا شود.

وی با اشاره به اینکه تربیت درست فرزندان موجب ایجاد جامعه‌ای عاری از جرایم می‌شود، افزود: خانواده‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از الگوهای دینی و اسلامی به تربیت فرزندان بپردازند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال‌جاری 100 سرقت از منازل استان صورت گرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه در این سرقت‌ها هیچ گونه جرم خشنی در استان رخ نداده است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه شهروندان در ایجاد امنیت استان سهیم هستند، افزود: روز گذشته با کار اطلاعاتی و همکاری گسترده مردم با پلیس دو سارق منزل، چهار سارق مغازه و دو سارق قطعات خودروهای سنگین دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کردلو اظهار کرد: نحوه سرقت این متهمان به گونه‌ای بوده است که با مراجعه به مغازه‌ها و پس از خرید کلی اجناس یا از محل متواری یا اقدام به ارائه پول‌های تقلبی به فروشنده می‌کردند که با اطلاع پلیس موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با کار اطلاعاتی گسترده متهمان که با یک دستگاه خودرو به این اعمال مجرمانه می‌زدند در حین تردد در شهر شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول