اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج

اقوام و مذاهب ایرانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متحد و یکپارچه‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج گفت: اقوام و مذاهب ایرانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متحد و یکپارچه‌ هستند و به هیچ دشمنی اجازه خدشه‌دار کردن دستاوردهای انقلاب را نخواهند داد.

اقوام و مذاهب ایرانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متحد و یکپارچه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با اشاره به تبلیغات گسترده کشورهای غربی در خصوص پایان جهان و پیش‌بینی‌های بی‌پایه و اساس آنان اظهار کرد: غربی‌ها همواره به دنبال انحراف افکار عمومی بوده و در این مسیر نیز با تکیه بر توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خویش گام برمی‌دارند.

وی افزود: طی چند ماه اخیر شاهد تبلیغات گسترده آنان در خصوص روز 21 دسامبر 2012 به عنوان روز پایان جهان بودیم که از همان ابتدای این تبلیغات با موج گسترده محکومیت‌ها از سوی علمای دینی و نخبگان اسلامی مواجه شدند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دین اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین آیین الهی بوده و برای جنبه‌های مختلف فردی و اجتماعی زندگی انسان‌ها برنامه‌ای متقن ارائه کرده‌است.

ماموستا مجتهدی اظهار کرد: غربی‌ها با این اظهار نظرهای پوچ و بی‌اساس خود شکست‌های ایدئولوژیکی را برای خودشان رقم می‌زنند و حقانیت دین مبین اسلام را به صورت غیر مستقیم تبلیغ می‌کنند و باید در آینده نیز شاهد شکست‌های بزرگتری باشند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی در خصوص دورکردن جوانان جامعه از هویت اسلامیشان و تضعیف باورهای اعتقادی و دینی در بین آنان اشاره کرد و افزود: باید علمای دینی و فعالان حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در این خصوص احساس مسئولیت حداکثری داشته باشند.

ماموستا مجتهدی از خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی خواست تا زمینه‌های حضور هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان در محافل دینی و فعالیت‌های مذهبی را فراهم کنند.

وی افزود: اقوام و مذاهب ایرانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متحد و یکپارچه‌اند و به هیچ دشمنی اجازه نمی‌دهند تا دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته از خدمات و فعالیت‌های کارکنان ثبت احوال استان تقدیر کرد و خواستار توجه بیش از پیش اقشار مختلف مردم در خصوص همکاری و مشارکت با مسئولان استانی و رعایت حقوق مردم توسط مسئولان و مدیران شد.

انتهای پیام/79006/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول