اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

یک تار موی عوام با بصیرت بر هزاران خواص بی‌بصیرت می‌ارزد

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: بزرگ‌ترین ضربه به نهضت‌ها و انقلاب‌ها را خواص بی‌بصیرت زده‌اند از این رو یک تار موی عامی بابصیرت بر هزاران خواص بی‌بصیرت می‌ارزد.

یک تار موی عوام با بصیرت بر هزاران خواص بی‌بصیرت می‌ارزد

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به منظور برپایی حماسه 9 دی اظهار کرد: تاریخ را اگر ورق بزنیم متوجه خواهیم شد همه روزها از قدر و قیمت یکسانی برخوردار نیستند.

رئیس شورای اداری شهرستان باشت ادامه داد: بعضی روزها درخشش خاص در میان روزهای دیگر داشته چرا که صفحه‌های پس از خود را تحت تأثیر قرار داده‌اند و در بسیاری از موارد و جهات جریانات پس از خود را دچار تغییر و تحول کرده‌اند.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: در این روزهای خاص اتفاقاتی به وقوع پیوسته که حد و اندازه آ‌نها فراتر از مرزهای جغرافیایی بوده است و در ابعاد زمانی نمی‌گنجند.

فرماندار شهرستان باشت افزود: این روزها در قید روزمرگی و محدودیت‌ها نمی‌گنجند و تا سالیان سال دارای روح تازگی و زندگی برای مردم و جامعه هستند که 9 دی را می‌توان در زمره آن‌ها قرار داد.

رضایی تصریح کرد: 9 دی نشان داد مردم ایران علاوه بر این‌که از پشتوانه تاریخی و فرهنگی بسیار درخشانی برخوردار هستند عبرت گیرندگان خوبی هم از تاریخ بوده چرا که 9 دی هنگامی شکل گرفت که برخی فرماندهان و سربازان یزید در جلوه و لباس امروزی مجددا مظلومانه نمادهای عاشورا و مهم‌تر ارزش‌های والای آن را مورد هجمه و هجوم قرار دادند.

فرماندار شهرستان باشت یادآور شد: آن‌ها به زعم خود می‌خواستند که یک بار دیگر ولی را در این برهه تاریخی به مسلخ بشکند غافل از این که با سدی محکم به نام بصیرت مردم ایران اسلامی روبرو خواهند شد.

رضایی ادامه داد: اما زهی خیال باطل که مردم ایران اسلامی با نگاه و تأسی به عبرت‌های عاشورا و درس گرفتن از آن‌ها نشان دادند که نه تهران و سایر شهرهای ایران کوفه است و نه آن‌ها دچار بی‌بصیرتی کوفیان شده‌اند.

این مسئول با بیان این‌که این بار ولی به مسلخ نمی‌رود بلکه بدون سر دادن "ندای مرا یاری کنید" انسان‌های با بصیرت خود با دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی پشت سر امام و ولی خود قرار می‌گیرند، تصریح کرد: آن‌ها قبل از اشاره نایب امام زمان به صحنه آمده و با طهارت روح ایمان فتنه ایجاد شده را فرو می‌نشانند.

فرماندار شهرستان باشت افزود: در روز 9 دی مردم مانوری برگزار کردند که نشان دهند اگر امام زمان ظهور کند چه میزان آمادگی دارند و چگونه در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار باشت گفت: بزرگترین ضربه به نهضت‌ها و انقلاب‌ها را خواص بی‌بصیرت زده‌اند از این رو یک تار موی عامی بابصیرت بر هزاران خواص بی‌بصیرت می‌ارزد.

رضایی با ذکر این مطلب که باید برنامه و مراسمی شایسته این روز در باشت برگزار شود، از آحاد مردم خواست که با همان شور انقلابی سال 88 در برنامه گرامی‌داشت 9 دی شرکت کرده و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و یاوه گویان داخلی بزنند.

انتهای پیام/82007/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول