اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان:

قیام 19 دی توطئه رژیم پهلوی علیه روحانیت را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: قیام 19 دی توطئه رژیم پهلوی علیه روحانیت را ناکام گذاشت.

قیام 19 دی توطئه رژیم پهلوی علیه روحانیت را ناکام گذاشت

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: یکی از رخدادهای بسیار مهمی که در جریان شکل‌گیری نهضت عمومی ملت ایران علیه رژیم پهلوی به وقوع پیوست قیام 19 دی بود.

وی افزود: در این روز مردم در پاسخ به انتشار مقاله‌ای توهین‌آمیز به مرجع خود در برابر رژیم طاغوت ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: حضور پرشور مردم در این روز توطئه رژیم پهلوی بر علیه روحانیت را در همان نطفه خفه کرد.

دورقی تصریح کرد: رژیم پهلوی درصدد تخریب چهره روحانیت در جامعه بود اما ایستادگی مردم در برابر این هدف شوم توطئه آن‌ها را ناکام گذاشت.

وی عنوان کرد: در واقع قیام 19دی پیش‌زمینه‌ای برای راهپیمایی‌های آینده و ایستادگی ملت در برابر رژیم پهلوی تا رسیدن به خواسته خود که همان سقوط رژیم شاهنشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خاطرنشان‌کرد: اگر مردم پس از اقدام نابخردانه رژیم طاغوت در توهین به مقدسات این گونه به صحنه نمی‌آمدند و حضور نمی‌یافتند روند حرکتی انقلاب مردمی با مشکل مواجه می‌شد و ممکن بود اتفاقات ناخوشایند دیگری نیز به وقوع بپیوندند.

دورقی افزود: ملت ایران امروز نیز با آگاهی و هوشیاری خود و با توکل بر خدا و تابعیت از ولایت فقیه تمامی نقشه‌های دشمنان را برملا کرده و نظام اسلامی را از گزند آن‌ها محفوظ نگاه داشته است.

وی گفت: همین وحدت و اتحاد ملت در ولایتمداری و ولایت‌پذیری باعث ایجاد ترس و رعب در دل دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شده است.

انتهای‌پیام/72008/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول