اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

ملت ایران همان مردم 19 دی 56 هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شهریار گفت: ملت ایران همچنان مانند 19 دی 56 حامی ولایت بوده و حتی یک لحظه در این راه غفلت نخواهند کرد.

ملت ایران همان مردم 19 دی 56 هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت:  واقعه دلخراش 19 دی سال 56 که منجر به تحکیم و تقویت خط مبارزه علیه حکومت منفور و ضد دین پهلوی شد از چند جهت قابل بررسی و تامل است.

وی تصریح کرد: مهمترین نکته در قیام ملت ایران در تاریخ 19 دی این است که این مردم ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده و تا پای جان در دفاع از مرجعیت معظم شیعه و ولی امر مسلم خود ایثار کردند.

خطیب جمعه شهرستان شهریار با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری از جمله ویژگی‌های اصلی ملت ایران است، گفت: مردم ما در صحنه‌های مختلف بارها نشان دادند که حرکت در مسیر ولایت را بر هر منفعت دیگری مقدم شمرده و در این راه یک لحظه غفلت به خود راه نمی‌دهند.

سالمی تاکید کرد: به طور قطع امروز نیز مردم ما به مانند 19 دی 56 در همین مسیر حرکت کرده و یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت انقلاب اسلامی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایی بودن ملت ایران است.

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در قیام 19 دی این است که مردم ما شجاعت و پایمردی خود را در راه تحقق آرمان‌های اسلامی خویش به اثبات رساندند.

امام جمعه شهرستان شهریار ادامه داد: برای ملت ایران دستیابی به منافع مادی و راحتی‌ و آسایش دنیوی ارزش چندانی نداشته و تحقق اصول و آرمان‌های اسلام را مقدم می‌شمارند.

سالمی اظهار داشت: برای اثبات این مطلب کافی است به ایثار و فداکاری ملت ایران در ادوار مختلف به ویژه جنگ تحمیلی اشاره کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ روحیه ولایت‌مداری و ایثارگری ملت ایران برای تداوم راه پر برکت انقلاب اسلامی ضروری است، گفت: اگر می‌خواهیم همچنان در جهان سربلند بوده و با عزت به راه خود ادامه دهیم، باید روحیه ولایی و همچنین ایثارگری خود را حفظ کرده و در مسیری به غیر راه ولایت حرکت نکنیم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول