اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

قیام ملت در 19 دی پیروزی انقلاب را قطعی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: قیام ملت ایران در روز نهم دی که با پرچم‌داری مردم غیور و ولایی شهرستان قم انجام شد، پیروزی انقلاب اسلامی علیه حکومت دیکتاتور و ضد دینی پهلوی منفور را قطعی کرد.

قیام ملت در 19 دی پیروزی انقلاب را قطعی کرد

سید عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: حرکت انقلابی ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه و پرچم‌داری امام خمینی (ره) بر اصولی و اعتقادات استوار بود که همین ریشه‌های اعتقادی ملت ایران را در مبارزه منسجم و متحد کرد.

وی تصریح کرد: در این میان رخدادهایی مانند 19 دی حرکت انقلابی ملت ایران را در مسیری صحیح قرار می‌داد و موجب می‌شد که مردم ما با آگاهی و استقامت بیشتر در برابر رژیم طاغوت مبارزه کنند.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: مردم ایران در روز 19 دی وقتی دیدند که مرجع و ولی امر آنها در معرض توهین قرار گرفته است، از جان و مال خود گذشته و با دست‌های خالی علیه حکومت سفاک و دژخیم پهلوی قیام کردند.

جوهری تاکید کرد: به طور قطع اقدام سخیف یک روزنامه در انتشار مطالب موهون بدون حمایت و دستور دربار انجام نمی‌شد و مردم ما نیز به درستی راس فتنه را شناختند.

وی بیان کرد: اگر نبود هوشیاری و بصیرت ملت ایران و مردم ولایی شهرستان قم در 19 دی، رژیم پهلوی توطئه خود علیه روحانیت را ادامه می‌داد و ممکن بود رخدادهای تاسف‌بار دیگری مشاهده می‌کردیم که در پیروزی انقلاب تاثیر منفی می‌گذاشت.

جوهری در پایان تاکید کرد: بنابراین هوشیاری و بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در روز 19 دی و شناخت صحیح آنها از توطئه جدید دربار موجب شد که این دسیسه در همان نقطه خشکانده و پیروزی انقلاب اسلامی از همان روز قطعی شده بود.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول