اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام‌صادق (ع) آبادان:

19 دی پیش‌زمینه انقلاب‌های بعدی در مقابل رژیم شاهنشاهی بود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه امام‌صادق (ع) آبادان گفت: این قیام سرنوشت‌ساز، پیش‌زمینه نهضت‌ها و انقلاب‌های بعدی در مقابل رژیم شاهنشاهی در آن دوران بود.

19 دی پیش‌زمینه انقلاب‌های بعدی در مقابل رژیم شاهنشاهی بود

حجت‌الاسلام عبدالله باوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: این قیام در واقع به عنوان یک بخش از بخش‌های به هم پیوسته انقلاب از ابتدا تا انتهای این نهضت صورت گرفته و همچنان در تاریخ ملت ایران پررنگ ثبت شده است.

وی افزود: این قیام حلقه‌ای از زنجیر به هم پیوسته‌ای بود که منتهی به پیروزی نهضت انقلابی مردم ایران در مقابل رژیم شاهنشاهی شده و تظاهرات بعدی را در کشور رقم زده است.

مدیر حوزه علمیه امام‌صادق (ع) شهرستان آبادان ادامه داد: بعد از هتک حرمت یکی از روزنامه‌های رسمی کشور نسبت به مقام مرجعیت و امام امت (ره) شهر خون و قیام به خروش درآمد و به نشانه اعتراض نسبت به این اقدام به خیابان‌ها آمدند.

وی با اشاره به سلسله قیام‌های بعدی ملت ایران در مقابل رژیم شاهنشاهی گفت: این قیام سرنوشت‌ساز پیش زمینه نهضت‌ها و انقلاب‌های بعدی در مقابل رژیم شاهنشاهی در آن دوران شد.

باوی افزود: نهضت‌های انقلابی که از سال‌های 1330 تا 1342 شروع شده و به پیروزی ملت در سال 57 منتهی شد، که به تعبیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای 60 سال از بصیرت ملت ایران می‌گذرد.

مدیر حوزه علمیه امام‌صادق (ع) شهرستان آبادان ادامه داد: ملت وفادار ایران اسلامی همچنان وفاداری خود را بعد از گذشت سالیان به انقلاب و نظام مقدس اسلامی در همه زمینه‌ها نشان داده‌اند.

وی عنوان کرد: مردم برای دفاع از نظام و مرجعیت خود تا پایان جان ایستاده و از هر آنچه که در اختیار دارند برای عزت کشور اسلامی خود استفاده می‌کنند.

باوی در پایان گفت: به برکت اسلام و حضور همیشگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف، نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار در مقابل دشمنان ایستاده و برای تحقق اهداف خود تلاش می‌کند.

انتهای‌پیام/72002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول