اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر خبر داد

راه‎اندازی سامانه جامع مدیریت ارتباط با نخبگان برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: سامانه جامع مدیریت امور و ارتباط با نخبگان و استعدادهای برتر استان بوشهر راه‎اندازی شد.

راه‎اندازی سامانه جامع مدیریت ارتباط با نخبگان برتر

رحیم قاسمیه امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: این سامانه در راستای حمایت از نخبگان و ارائه تسهیلات برتر به آنان، کاهش مراجعات حضوری این قشر راه‎اندازی شده است و افرادی که خود را واجد شرایط نخبگی و استعدادهای برتر می‎دانند می‎توانند با مراجعه به این سامانه تقاضای خود را به بنیاد ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اکثر تسهیلات ارائه شده توسط بنیاد از طریق این سامانه قابل درخواست است و با رفع نیاز حضوری متقاضیان در بنیاد زمینه تسهیل در انجام بسیاری از امور و فعالیت‎های مربوط به این عرصه به نحو مطلوبی فراهم می‎شود.

قاسمیه اضافه کرد: در این سامانه فعالیت‎ها و سوابق آموزشی و پژوهشی متقاضیان ثبت می‎شود و نتیجه کمیته داوری تخصصی نیز از طریق این سامانه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر یادآور شد: نام‎نویسی در سامانه فقط در دو نوبت ابتدای شهریور و ابتدای اسفند هر سال به مدت دو ماه انجام می‎شود و نام‎نویسی در غیر از تاریخ‎های یاد شده صورت نخواهد گرفت و متقاضیان باید به این مسئله دقت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کمیته‎های تخصصی داوری از بین متقاضیان فقط تعدادی را به عنوان نخبه معرفی می‎کنند لازم است متقاضیان با بالاترین امتیازات خود در سامانه نام‎نویسی کنند و در صورت رد درخواست آنان تا زمانی که مقطع تحصیلی این افراد بالاتر نرود امکان نام‎نویسی مجدد را در سامانه نخواهند داشت.

قاسمیه با بیان اینکه درخواست‎های ثبت شده در سامانه مشمول مرور زمان هستند، خاطرنشان کرد: امتیازات متقاضیان تا دو سال بعد از هر مقطع تحصیلی برای آنان قابل لحاظ است در غیر این صورت امتیازات آنها محاسبه نخواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با راه‎اندازی و فعالیت این سامانه علاوه بر تسریع در روند جذب نخبگان و ساماندهی این قشر و امور مربوط به آنان بتوانیم تسهیلات مطلوب‎تر و در خور آنان در راستای شتاب‎بخشی روند توسعه همه جانبه استان بوشهر ارائه کنیم.

انتهای پیام/66007/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول