اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

طرح نخبگان ولایت در لرستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد لرستان از اجرای طرح نخبگان ولایت برای دانش‌آموزان تحت حمایت در استان خبر داد و گفت: این طرح به عنوان پایلوت برای نخستین بار در کشور در این استان اجرا می‌شود.

طرح نخبگان ولایت در لرستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان، بهنام فروتن‌نیا در این رابطه گفت: در این طرح دانش‌آموزان خانواده بزرگ کمیته امداد امام‌خمینی (ره) که دارای معدل بالا هستند در سه مقطع تحصیلی دبیرستان، راهنمایی، ابتدایی در بانک اطلاعاتی به عنوان استعدادهای برتر تحصیلی گردآوری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 400 نفر دارای این شرایط در سطح استان شناسایی شده است، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در قالب طرح نخبگان ولایت از هم‌اکنون از برنامه‌ریزی و مشاوره‌های تحصیلی، کلاس تربیتی و تقویتی و همچنین حضور در همایش‌های شغلی و تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

فروتن‌نیا اظهار داشت: در طول سال ارتباط این دانش‌آموزان با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) برقرار است و بر حسب نیازهای تحصیلی از کمک هزینه خرید کتب آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این طرح هم‌اکنون در شهرستان خرم‌آباد با شناسایی 300 نفر از دانش‌آموزان در کانون تهذیب این شهرستان به صورت پایلوت با حضور اساتید مجرب استانی در حال انجام است و هزینه این طرح 290 میلیون ریال پیش‌بینی شده است که از محل درآمدهای محلی و خیرین تأمین می‌شود.

فروتن‌نیا ابراز امیدواری کرد که با نتایجی که از اجرای این طرح در سطح شهرستان به‌دست می‌آید طرح را در سطح استان و در سایر رشته‌های هنری و ورزشی و قرآنی تعمیم دهیم.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول