اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد

تشکیل اتاق فکر فیروزآباد با بهره‌گیری از نظرات نخبگان دانشگاهی

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزآباد گفت: اتاق فکر این شهرستان با بهره‌گیری از نظرات دانشجویان، اساتید و نخبگان در دانشگاه علمی کاربردی فیروزآباد راه‌اندازی می‌شود.

تشکیل اتاق فکر فیروزآباد با بهره‌گیری از نظرات نخبگان دانشگاهی

 به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد که در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهار داشت: برابر آماری که در چند روز گذشته ارائه شد، بیش از 200 نفر از اساتید دانشگاهی و نخبه بومی در این شهرستان وجود دارند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: با نگاه به این آمار می‌توان متوجه شد که فیروزآباد تبدیل به یک شهرستان علمی شده است و چهار مرکز و واحد دانشگاهی در آن فعالیت می‌کنند.

بهمنی با اشاره به تاسیس دانشگاه دولتی آموزش عالی در این شهرستان اضافه کرد: با مصوب شدن تاسیس دانشگاه دولتی آموزش عالی در آینده نزدیک در فیروزآباد، شاهد پذیرش دانشجو از سوی این دانشگاه خواهیم بود.

وی بیان داشت: علمی شدن فیروزآباد و تاسیس دانشگاه‌ها در این شهرستان به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا است که جان خود را نثار انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) کردند.

نماینده سیاسی دولت در فیروزآباد ابراز داشت: وظیفه ما این است که مسئولیت نگهداری انقلاب را بر عهده بگیریم و برای توسعه کشور جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

بهمنی خاطرنشان کرد: اهمیت دانشگاه به اندازه مهم بودن آینده کشور است و معتقد هستیم که بدون ابزار و کار علمی هیچ اقدامی رو به پیشرفت نمی‌رود.

وی گفت: دانشجویان تضمین کننده آینده کشور هستند و ما می‌توانیم از آنان جامعه فردا را حدس بزنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان فیروزآباد افزود: دانشگاه یک محیط روشنفکری و محل تبادل فرهنگ و علم است که موجب بالندگی شخصیت‌ها، جوشیدن استعدادها و شکوفایی مغزها می‌شود.

بهمنی ادامه داد: کارکرد دانشگاه تولید و انتقال دانش و تاثیری است که بر روند رشد جامعه می‌گذارد.

نماینده دولت در شهرستان فیروزآباد بیان داشت: امروز با توجه به ظرفیت و توانایی دانشجویان در این شهرستان راه‌اندازی اتاق فکر لازم به نظر می‌رسد و با ایجاد دفتر آن که در دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان صورت می‌گیرد، امیدواریم از ظرفیت نخبگان و اساتید استفاده شود.

وی با اشاره به وظایف نخبگان در شرایط کنونی تصریح کرد: آسیب‌شناسی یکی از وظایف مهم نخبگان بوده که با ارائه راهکارهای لازم، همکاری خود را با دولت و جامعه ادامه دهند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد در پایان سخنان خود از فعالیت‌های امید علیزاده رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر و برای سید ناصر امیری مسئول جدید آن که از چهره‌های علمی و با سابقه مدیریتی است، آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول