اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور جوانان دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تلاش مسئولان حفظ نخبگان پزشکی در استان باشد

خبرگزاری فارس: مشاور امور جوانان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید بر حفظ نخبگان علمی در استان، گفت: تلاش مسئولان حفظ نخبگان پزشکی در استان باشد.

تلاش مسئولان حفظ نخبگان پزشکی در استان باشد

بهزاد بیگلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مسئولان استان‏های دیگر برای جذب و استفاده از توانایی نخبگان استان تلاش می‏کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‏های دانشجویان نخبه استفاده شود، افزود: در همه حوزه‏های علمی می‌توان از توان نخبگان استان بهره لازم و مفید را برد.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حوزه جوانان به کارگیری توان علمی دانشجویان در روستاها را پیشنهاد مناسبی عنوان کرد و یادآور شد: از ظرفیت‏های علمی دانشجویان می‏توان برای توسعه روستاها استفاده کرد.

وی برپایی کرسی‌های آزاداندیشی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای برپایی کرسی‏‌های آزاداندیشی می‌توان از توان علمی دانشجویان استان استفاده کرد.

بیگلی تعامل دانشگاه با بخشداران و دهیاران روستایی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با دهیاران روستایی تقویت شود.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در حوزه جوانان تعامل جوانان روستایی و شهری را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: ایجاد زمینه تعامل و همکاری جوانان روستایی و شهری باعث ارتقای فکری آنان خواهد شد.

وی ظرفیت کشاورزی و داروی گیاهی در روستا‏های استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: این ظرفیت‏ها انگیزه همکاری دانشگاه‏ها با مراکز روستایی را تقویت خواهد کرد.

بیگلی تعامل دانشگاه با بخشداران و دهیاران روستایی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با دهیاران روستایی تقویت شود.

انتهای پیام/73002/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول