اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه علوم و فناوری اطلاعات اصفهان:

زمینه‌های تجاری‌سازی ایده‌های نخبگان ایرانی فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه علوم و فناوری اطلاعات سروش سپاهان اصفهان گفت: ایران دارای معدنی از ایده‌های نخبگان است و مسئولان باید زمینه‌های تجاری‌سازی ایده‌های نخبگان ایرانی را فراهم کنند.

زمینه‌های تجاری‌سازی ایده‌های نخبگان ایرانی فراهم شود

رامشوا مهروترا در حاشیه هجدهمین نمایشگاه رایانه و اتوماسیون اداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه این مؤسسه نخستین شعبه آموزشی کامپیوتر از سوی کشور هند در سطح کشور ایران است که در استان اصفهان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه مدرک آموزشی متقاضیان شرکت در آموزش‌های این آموزشگاه از کشور هند صادر می‌شود، ادامه داد: چرخش مغز‌ها بخشی از فعالیت این مجموعه آموزشی به شمار می‌رود.

مدیر مؤسسه علوم و فناوری اطلاعات سروش سپاهان اصفهان با تأکید بر اینکه این آموزشگاه به عنوان بزرگترین نمایندگی فعال در زمینه آموزش فناوری اطلاعات از کشور هند در جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: این مرکز به صورت انحصاری خدمات آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات را از کشور هند به متقاضیان در کشور ایران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های این مؤسسه به صورت کامل به روز و متناسب با استاندارد‌های آموزشی و تکنولوژی‌های روز دنیا است، اضافه کرد: آموزش‌های این مرکز زمینه‌های حضور دانشجویان ایرانی را برای ادامه تحصیل در خارج از کشور فراهم می‌کند.

مهروترا با بیان اینکه هر ساله بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای استفاده از آموزش‌های مورد نیاز در زمینه فناوری اطلاعات در این مرکز پذیرش می‌شوند، تأکید کرد: در این مؤسسه یک مرکز کار‌یابی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در ایران وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایران دارای مغز‌های مبتکر و توانمند و نخبگان علمی است که ایده‌های این مغز‌های مبتکر باید تجاری‌سازی شود، افزود: مسئولان باید زمینه‌های تجاری‌سازی ایده‌های نخبگان ایرانی را فراهم کنند.

مدیر موسسه علوم و فناوری اطلاعات سروش سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ضعیف بودن ایرانیان از نظر برخورداری از زبان‌های خارجی مهم‌ترین مشکل موجود در ایران است، گفت: همگام‌سازی ظرفیت‌های جوانان ایرانی با تمام استاندارد‌ها و آموزش‌های جهانی زمینه‌های حضور پر‌قدرت این افراد را در سراسر جهان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول