اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

هنر نخبگان ایرانی تولید علم است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا گفت: تولید علم، پوزه استکبار را به خاک می‌مالد و امروز هنر نخبگان ایرانی در تولید علم و پژوهش است.

هنر نخبگان ایرانی تولید علم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین احد احمدی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از نخبگان بسیجی بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: مسئله تولید علم بنا به فرموده مقام معظم‌ رهبری از اهمیت و جایگاه ممتاز و ویژه‌ای برخودار است که لازم است مسئولان نگاه عمیق‌تری به این موضوع مهم داشته و برای تبلیغ هرچه‌ بیشتر این مسئله در جامعه کنونی تلاش کنند.

فرماندار بویین‌زهرا ادامه داد: رشد چشمگیر، بی‌سابقه و چندبرابری مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور گواه این اصل است که امروز نخبگان فعال و بسیجی جامعه با عزمی آهنین و با تبعیت از سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مسیر بالندگی و پیشی گرفتن از کشور‌های صنعتی و علمی دیگر گام برداشته و پوزه استکبار و مدعیان دروغین را به خاک می‌مالند.

وی عنوان کرد: هرچه که به جلو پیش‌ می‌رویم، روز به روز بر اقتدار علمی کشور از جهات گوناگون افزوده شده و توان همه‌جانبه کشور افزایش می‌یابد.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه حضور موفق، برجسته و پرشتاب جوانان هنگامی محقق می‌شود که مسئولان و متولیان بخش‌های مختلف، همکاری لازم را از نظر حمایت‌های مادی و معنوی از محققان و دانشمندان برجسته ایرانی داشته و چتر حمایتی خویش را از مسئله تولید و پژوهش افزایش دهند، عنوان کرد: امروز جوامع غربی مدعی علم و پژوهش به مرحله‌ای رسیده‌اند که در برابر توان علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی لب به سخن گشوده و اعتراف می‌کنند که رشد و جهش تولید علم در ایران طی چند سال اخیر به رقم بی‌سابقه و چشم‌گیری رسیده است.

وی بیان داشت: جسارت جوان و نوجوان ایرانی در به دست‌ آوردن علم و پژوهش روز دنیا سبب شده است که چشم حیرت کشور‌های پیشرفته دیگر گشوده شده و به هراس واداشته شود.

فرماندار بویین‌زهرا افزود: هنر دیروز جوانان حضور در جبهه‌های نظامی و جنگ روبه‌رو با سلاح و تجهیزات نظامی بود، اما امروز شرایط به گونه‌ای تغیر یافته است که برای مقابله با تهاجم و لشگر‌کشی همان دشمنان دیروز لازم است تا اندیشه تولید علم و پژوهش حداکثری نهادینه شده و مجدانه نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/77005/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول