اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

آمادگی 780 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 780 کلاس به منظور اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان آماده شده است.

آمادگی 780 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در زنجان

امیر نظری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان آمادگی لازم را به منظور اسکان مسافران نوروزی دارد.

وی با اشاره به اینکه 76 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 780 کلاس در این زمینه آماده شده است.

*تجهیز 600 مدرسه در زنجان برای اسکان مسافران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 60 مدرسه با ظرفیتی بالغ بر 600 کلاس همه تجهیزات مورد نیاز را برای اسکان مسافران دارد، تصریح کرد: مابقی مدارس نیز نیمه تجهیز هستند.

وی با اشاره به اینکه فرم‏های نظرسنجی به منظور توزیع در بین مسافران نیز آماده شده است، اضافه کرد: طی نظرسنجی‏های سال گذشته میزان رضایت مسافران از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان 90 درصد بوده است.

*پذیرش مسافران از 28 اسفند در مدارس زنجان

نظری با بیان اینکه تاریخ پذیرش میهمانان و مسافران در مدارس مورد نظر از 28 اسفند ماه سال‌جاری اعلام شده است، یادآور شد: پیک موتوری نیز به منظور راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در پیک پذیرش مسافران فقط از 50 درصد ظرفیت مدارس استان زنجان استفاده شده است، ادامه داد: در سال‌جاری آمادگی لازم را برای پذیرش مسافران داریم.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول