اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

سند تحول بنیادین آینده نظام آموزش و پرورش را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای سند تحول بنیادین آینده نظام آموزش و پرورش را تضمین می‌کند.

سند تحول بنیادین آینده نظام آموزش و پرورش را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری بعد‌از ظهر امروز در نشست با شماری از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: به طور حتم سند تحول بنیادین برگ زرینی در تاریخ نظام آموزش و پرورش است که با ساعت‌ها فعالیت کارشناسی تهیه شده و امیدواریم راهگشای روند فعالیت آموزش و پرورش در کشور باشد.

وی با بیان اینکه به عنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های وزیر و سند تحول بنیادین حمایت جدی می‌کنم، تصریح کرد: تلاش‌های انجام شده در وزارت آموزش و پرورش سبب شده تا بسیاری از برنامه‌های از پیش طراحی شده در این مجموعه به درستی نهادینه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم گفت: اجرای طرح‌های آموزش و پرورش نیازمند ایجاد هماهنگی میان تمام عناصر آموزشی و پرورشی است تا این عناصر بتوانند با حرکتی هماهنگ، آموزش و پرورش را به اهداف پیش‌بینی شده در زمان تعیین شده برسانند.

وی با برشمردن مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد عنایت و تاکید مقام معظم رهبری بوده است‌، افزود: در آموزش و پرورش کار‌های بزرگی در حال انجام است و همه دستگاه‌ها ‌بایدخود را ملزم به حمایت از برنامه‌هایی که موجب جهش علمی و تربیتی فرزندان ایران اسلامی خواهد شد بدانند‌.

جعفری همچنین با اشاره به حجم بالای برنامه‌های آموزش و پرورش  از جمله راهیان نور که به عنوان گنجینه‌ای از معارف دوران دفاع مقدس گویای رشادت‌ها و ایثار رزمندگان است، گفت: بی‌تردید در اجرای هر فعالیتی ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد لیکن از انصاف به دور است که کار بزرگی را در این حد برای اتفاقاتی که به طور طبیعی نیز ممکن است روی دهد زیر سئوال برد.

انتهای پیام/63002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول