اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کرمان:

افزایش بصیرت موجب کاهش کج‌روی‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان گفت: افزایش بصیرت و آگاهی مردم موجب کاهش بخش زیادی از کج‌روی‌ها می‌شود و افراد راه صحیح را پیدا می‌کنند.

افزایش بصیرت موجب کاهش کج‌روی‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور سه‌شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: توصیه فراوانی شده که زیارت اربعین حسینی در روز اربعین قرائت شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از کج‌روی‌ها و معضلاتی که افراد در جامعه ایجاد می‌کنند، محصول جهل و نادانی آنها است.

عربپور بیان داشت: افراد معدودی در جامعه هستند که لجباز هستند و در جامعه ایجاد ناامنی و ترویج فساد می‌کنند که تکلیف آنها مشخص است.

وی تصریح کرد: به غیر از افراد شرور به دیگر اشخاص باید به دید جهل و نادانی در کج‌روی‌هایشان نگاه کرد که در این صورت مسئولیت دستگاه‌های فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی سنگین‌تر می‌شود و باید راه‌های آموزشی، کسب علم و بصیرت را در برنامه‌ها و فعالیت‌ها لحاظ کنیم.

عربپور خاطرنشان کرد: با افزایش بصیرت و آگاهی مردم بخش زیادی از کج‌روی‌ها کاهش می‌یابد و افراد راه صحیح را پیدا می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: آنهایی که منافع خود را در جهل مردم می‌بینند، تلاش دارند که با وارونه‌کردن حقایق مردم را به سوی دیگری سوق دهند.

عربپور ابراز داشت: 9 دی حماسه بزرگی از سوی مردم و حاصل بصیرت و آگاه شدن آنها بود که نشان می‌دهد اگر ملت عواقب بعضی مسائل را بدانند راه خود را انتخاب و دشمن را مایوس می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز که در منطقه سخن از بیداری اسلامی است یعنی اینکه مردم به عزت اسلامی و دینی خود رسیده‌اند، تصریح کرد: ایستادگی مردم غزه و فلسطین در برابر زورگویی‌های 79 ساله رژیم صهیونیستی حاصل بیداری ملت است.

وی گفت: امام حسین (ع) خون خود را بخشید تا با ایثار سیدالشهدا اسلام زنده بماند و مردم آگاه شوند.

عربپور ابراز امیدواری کرد، دستگاه‌های فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش گسترده برای آشنایی مردم با حقایق دین، اسلام و انقلاب و همچنین شناخت دشمن گام بردارند.

انتهای پیام/80019/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول