اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه قم:

مردم بابصیرت ایران در انتخابات سال آینده حضوری چشمگیر‌ خواهند ‌داشت‌‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: در انتخابات آینده مردم بابصیرت ایران به صورت چشمگیرتری حضور خواهند ‌داشت‌.

مردم بابصیرت ایران در انتخابات سال آینده حضوری چشمگیر‌ خواهند ‌داشت‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علیرضا نظری در نشست بصیرت در پایگاه سید علی طاهایی به این سخن امام که فرمودند ما به دنبال اسلام ناب محمدی(ص) هستیم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان و عوامل داخلی و مخالف بعد از اینکه پی بردند که نمی‌توانند اسلام را با جنگ، ترور و یا کودتا سرنگون کنند به فکر اسلام حداقلی افتادند و می‌خواستند هر جا که اسلام با غرب گرایی و آزادی بی قید و شرط تناقض داشت آن را حذف کنند.

وی با بیان پیروزی‌هایی که در شرایط سخت دوران دفاع مقدس برای ملت ایران ایجاد شد تصریح کرد: اسلام مورد عنایت و رضایت خداوند اسلام ناب محمدی(ص) است که آغاز و تداوم انقلاب بر اساس آن شکل گرفته و این انقلاب مورد تائید و عنایت خداوند متعال است.

وی ادامه داد: بنابراین حذف قسمت‌هایی از دین اشتباه محض است و افرادی که موجب این امر شوند خیانت کاران به آرمان‌ها و اهداف این انقلاب هستند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به وجود برخی عقاید بیهوده و بی‌ارزش در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تفکرات و اندیشه افرادی که خواستار ایجاد تحریف در انقلاب هستند از آن زمان تا به حال دیده شده است و اوج این تفکرات توسط عوامل فتنه در سال 88 مطرح شد.

وی همچنین از حماسه عظیم 9دی و دهه بصیرت یاد کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری سفارش کردند این حماسه نباید از یادها پاک شود و باید این موضوع جاودانه شود که مردم ایران با هم بدون هیچ فراخوان و تنها با صلاح‌دید خود به میدان آمدند.

معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: مردم در 9 دی پاسخ فتنه گران را داده و این شعار را به نمایش گذاردند که صاحبان اصلی این انقلاب ما هستیم نه شما.

وی خاطرنشان کرد: این تفکرات و اندیشه‌ها هنوز وجود دارد و در انتخابات آینده به صورت چشمگیرتری به نمایش در می‌آیند و ملت باز هم با بصیرت عمل خواهند کرد مگر عده کمی که در فتنه در شناخت دوست و دشمن شک داشته‌اند.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول