اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

درایت رهبری و بصیرت مردم فتنه‌ها را خاموش می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: درایت رهبری و بصیرت مردم در نظام اسلامی فتنه‌ها را خاموش می‌کند.

درایت رهبری و بصیرت مردم فتنه‌ها را خاموش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی صبح امروز در جمع آزادگان و ایثارگران بیرجند با بیان اینکه وجود شهید از ناب‌ترین شاخصه‌های فرهنگ اسلامی است، اظهار کرد: با توجه به فضای فعال جامعه و جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی باید توسعه، ترویج و سرعت نفوذ فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه بیشتر شود.

وی به نهادینه‌شدن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن درصدد سست کردن ارزش‌های معنوی در بین دانشجویان و قشر جوان است که باید رزمندگان، آزادگان و تمامی مسئولان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های جوان بیاموزند.

*در فتنه 88 سازمان سیا، موساد و منافقان شرکت داشتند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پشت پرده فتنه 88 سازمان سیا، موساد، سیستم‌های جاسوسی انگلیس و منافقان با گروه اصلاحات شریک بودند، تصریح کرد: دشمنان نظام با همکاری گروه‌های داخلی در مرحله نخست با هدف براندازی نظام و بعد از آن با هدف تضعیف نظام وارد عمل شدند.

عبادی، مدیریت فتنه سال 88 را بسیار دشوار دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با فتنه‌های دشواری روبه رو بوده است که با بصیرت مردم و هوشمندی و درایت ولایت فقیه از فتنه‌ها به خوبی گذر کرده است.

وی یادآور شد: فتنه‌هایی که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده اگر در کشوری دیگر بود آن کشور از هم می‌پاشید.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها فتنه دیگر دشمنان نظام است، اظهار کرد: تحریم ایران اسلامی یکی دیگر از فتنه‌های دشمنان نظام است که این فتنه‌ها هم با بصیرت و رهبری ولایت فقیه هیچ تاثیری در نظام نگذاشته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، 9 دی ماه را تجلی روح دیانت و بصیرت مردمی در برابر فتنه‌های دشمنان برای حفظ نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: حضور باشکوه ملت ایران در 9 دی رسانه‌های غربی را به سکوت کامل رساند.

عبادی با اشاره به اینکه بصیرت مردم و رهبری ولایت فقیه در نظام اسلامی فتنه‌ها را همیشه خاموش کرده و می‌کند، تصریح کرد: ملت ایران دو شاخصه مهم یکی صبر و دیگری تقوا را پیشه خود کرده‌اند که همیشه با این دو شاخص بر دشمنان پیروز می‌شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری و اجرای کار فرهنگی در راستای معرفی دین و فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم و ضروری است، ادامه داد: فعالیت هیئت آزادگان در بیرجند در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید از آزادگان تقدیر و تشکر شود.

حسن ساکی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: امروزه رسالت تمامی مسئولان و به ویژه رزمندگان و آزادگان سرافراز معرفی شهدا و حماسه های بزرگ آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا سبب بیمه شدن انقلاب و نظام اسلامی شده است، اظهار کرد: شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده‌اند که باید به این نکته مهم توجه ویژه شود.

*شهدا با خون خود آسیب‌ها و مشکلات را از نظام پاک کرده‌اند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده شهدا آسیب دیده نیستند، گفت: شهدا آسیب را از پیشانی نظام اسلامی پاک کرده‌اند و تسهیلاتی که قانون برای آنان قائل می‌شود یک امتیاز نیست بلکه حق آنها است.

ساکی با بیان اینکه خراسان جنوبی حدود یک‌هزار و 800 شهید دارد، ادامه داد: وجود 82 شهید امیر و فرمانده،211 آزاده و 3 هزار و 700 جانباز از افتخارات این استان است.

وی به حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: وحدت و انسجام امت اسلامی مانع نفوذ توطئه‌های دشمنان اسلام برای گسترش حاکمیت دیکتاتوری و سلطه‌طلبانه در تمام کشورهای جهان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ادامه داد: 9 دی روزی است که ملت ایران با راهپیمایی عظیم و با شکوه خود که در طول تاریخ اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بی‌نظیر است به دشمنان و تحریم‌گران نشان دادند که این ملت در برابر عقیده و اعتقاد خود کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/69005/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول