اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

برگزاری همایش بصیرت و میثاق با رهبری

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ بصیرت و میثاق با رهبری به همت سپاه ناحیه قیروکارزین و با حضور مسئولان محلی و شرکت پرشور جوانان در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش بصیرت و میثاق با رهبری

 به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، هادی سیاسی سپاه فجر فارس در این همایش اظهار داشت: 9 دی روزی بود که ملت نشان داد حسینی و عاشورایی و پاسدار قیام حضرت سیدالشهدا (ع) پس از یک‌هزار و 400 سال است و این بار در فتنه‌ها و تندباد حادثه‌ها آن خیمه‌ای که توسط عواملی که امروز خواص جامعه هستند رها نشد خیمه ولایت فقیه بود.

محمود توحیدی افزود: 9 دی روز اقتدار و عزت و سرافرازی است و یک قرن فرصت نیاز دارد تا با تجزیه و تحلیل این حماسه به عظمت حرکت مردم در این روز بزرگ پی ببریم و پیامدهای آن مشخص شود.

وی با اشاره به شکست‌های آمریکا در جنگ‌های سخت بیان داشت: دکترین جنگ نرم هدایت تحرکات کاخ سفید را برعهده داشت و بهترین بستر برای اجرای برنامه‌های آن انتخابات ایران بود چرا که در گرجستان و اوکراین این تجربه‌ها با موفقیت همراه شده بود.

توحیدی ادامه داد: ایران مانند اوکراین و گرجستان نبود چرا که با وجود تمام هزینه‌های مالی و انسانی، برنامه‌ریزی‌های چند ساله، به خدمت گرفتن امپراطوری رسانه‌ای و فضای مجازی و همچنین تحرکات سفارتخانه‌های خارجی برای کمک به فتنه‌گران آنان از شناخت دقیق ولی فقیه بصیر و مشرف بر تمام زمینه‌ها غافل ماندند.

هادی سیاسی سپاه فجر فارس ابراز داشت: انقلاب اسلامی قدرتی نوظهور بود که تمام معادلات نظام‌های سلطه را به هم ریخت و شیعه را به عنوان قدرتی برجسته برای هدایت آینده جامعه بشری معرفی کرد.

توحیدی گفت: اسلام با دوبال خود که یکی بال خونین در کربلا و شهادت است و به فرموده امام خمینی (ره) هر ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و دیگری بال سبز انتظار و تحقق عدالت جهانی توسط نواده پیامبر اعظم (ص) است خود را به جهانیان عرضه داشته است. 

وی با اشاره به تصمیم دشمن برای شکستن این بال‌ها و پایین آوردن این پرنده با حمله به خیمه ولایت تصریح کرد: نتیجه این حرکت شدیدترین هجمه‌ها و تبلیغات و توطئه‌های مسموم علیه ولایت بود که در فاصله 10 روزه انتخابات ریاست جمهوری به اندازه 25 سال هجمه علیه ولایت صورت گرفت و تمام گروه‌ها و دشمنان با همراهی خواص بی‌بصیرت در مقابل رهبری قرار گرفتند.

این هادی سیاسی با بیان این که تقلب رمز آشوب آنان بود اضافه کرد: آنان با موج‌سواری و سو استفاده از مناسبت‌ها و توهین به مقدسات و عاشورا، آتش زدن مسجد و پایگاه‌های بسیج به اثبات رساندند که کل عرض کربلا و کل یوم عاشورا است و پس از افت و فروکش کردن نخبه‌های سیاسی این مردم بودند که به عنوان بدنه امت خود را خواص معرفی کرده و به خواص بی‌بصیرت هشدار دادند که باید بصیر و هوشیار بوده و پیرو ولایت باشند.

توحیدی در پایان با تاکید بر این که در 9 دی ملت مسلمان نشان داد که اهل کوفه نیست و ولایتمدار است ابراز داشت: اگر می‌خواهیم عزت و شرافت داشته و در راستای ماندگاری انقلاب و استکبارستیزی قدم برداشته و دشمن‌شناس بوده و در فتنه‌ها چشم و گوشمان باز باشد و با بصیرت حق و باطل را تشخیص دهیم باید در پیروی از ولی فقیه زمان لحظه‌ای غفلت و کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول