اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی تشکل‌های دانشجویان دانشگاه‌های آزاد مازندران

پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: از سوی تشکل‌های دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در مازندران راه‌اندازی شد.

پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در مازندران راه‌اندازی شد

دبیر تشکل‌های دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اعلام کرد: همزمان با 9 دی ماه سالروز حماسه تاریخی بصیرت و بیداری ایران اسلامی در نشست دبیران تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان و مسئولان هیأت‌های مذهبی دانشگاه‌های آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد از پایگاه خبری تحلیلی بصیرت به آدرس www.basirna.ir رونمایی شد.

امیر فضلی‌اصانلو با بیان اینکه مردم ولایی و دین‌مدار ایران اسلامی در لحظات مهم و سرنوشت‌ساز و امتحانی الهی همواره حاضر بودند، بیان کرد: نهم دی 88 به عظمت آسمانی خود رسید و آنانکه در خط مقدم دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب و اسلام بودند را با سلاح ناب بصیرت به صحنه اصلی مبارزه و میدان بزرگ ولایت و هدایت کشاند.

وی با اشاره به اینکه با حضور مردم ولایی ایران عزیز 9 دی در آن تاریخ حساس، به یک حقیقت ماندگار مبدل شد، اظهار داشت: در سالروز این روز هر ساله عاشقان ولایت و رهروان راه هدایت را به میدان جهاد بر مدار یاران ولایی می‌کشاند.

فضلی با تاکید بر اینکه به یقین 9 دی آزمون بزرگ‌مردان و زنان ولایتمدار این مرز و بوم بود که سربلندانه این امتحان الهی را به سرانجام رساندند، تصریح کرد:  نام مردم و انقلاب اسلامی را یکبار دیگر با زعامت مطلقه ولی فقیه به جهانیان شناساندند.

وی تاکید کرد: دانشگاهیان با تأسی به کلا‌م و اندیشه  بلند و نظرگاه رهبر فرزانه انقلاب در میدان جهاد برای اهتزاز پرچم ولایت عاشقانه قدم برافراشته‌ایم تا با این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان سیره ناب نبوی و میراث بلند علوی بزنیم.

انتهای‌پیام/860011/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول