اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل ارشاد مازندران اعلام کرد

برگزیدگان جشنواره تئاتر بصیرت معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره ملی تئاتر بصیرت در بخش صحنه‌ای در تنکابن با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره تئاتر بصیرت معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آئین اختتامیه بخش صحنه‌ای دومین یادواره تجلی بصیرت با حضور قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی، اصغر امیرنیا دبیر یادواره، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حمیدرضا جمالزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، محسن رضایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن و هنرمندان، دانشجویان و اساتید تئاتر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

گریم

با تقدیر از مهیار کشانی و میلاد کفایی لوح تقدیر و جایزه نقدی به فاطمه زنجانی برای نمایش‌های “بیداری”، “تمام من همه عدو” و “پشت بوم” از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تقدیم شد.

موسیقی

با تقدیر از سیدمحمدحسن مرعشی‌پور برای نمایش تمام من همه عدو” جایزه این بخش به ندا حبیب‌پور آهنگساز نمایش “روایتی دیگر” از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن اعطا شد.

طراحی نور

به خاطر همراهی و تلاش بی‌دریغ در نورپردازی‌های نمایش‌های شرکت‌کننده از طارق خاکساری با اهدای لوح تقدیر شد.

ساخت دکور

برای تلاش مستمر و همراهی در ساخت و اجرای دکور نمایش‌های شرکت‌کننده در این یادواره از علی غیتالی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

طراحی صحنه

لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی صحنه به حسین عبداللهی طراح نمایش “پشت بوم” تقدیم شد.

جایزه این بخش، شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به مرتضی شاه کرم، طراح صحنه نمایش “تمام من همه عدو” اهدا شد.

بازیگری زن

جایزه رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به شاهده خدادادی بازیگر نمایش “پشت بوم” و مهتاب شکریان بازیگر نمایش “شب دژخیم” از دانشگاه آزاد تنکابن اهدا شد.

رتبه دوم این بخش به نورا موسوی بازیگر نمایش “پشت بوم” اختصاص یافت.

هیئت داوران کسی را در این بخش حائز رتبه اول ندانست.

بازیگری مرد

با اهدای لوح و جایزه نقدی به فرید ادهمی بازیگر نمایش “شب دژخیم” از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از ایمان کمیجانی بازیگر نمایش “میدان مین” از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تقدیر شد.

رتبه سوم این بخش به طور مشترک به آرمان عبیدی و ایمان عبیدی برای نمایش “روایتی دیگر” از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن اختصاص یافت.

رتبه دوم این بخش نیز به طور مشترک به علی آذرشین و پیام میرکی برای نمایش “پشت بوم” اهدا شد.

جایزه رتبه اول بخش بازیگری مرد، شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به طور مشترک به علی غابثی و مرتضی شاه کرم برای بازی در نمایش “تمام من همه عدو” اعطا شد.

کارگردانی

با تقدیر از محمدجواد صالحی کارگردان نمایش “آن سه نفر”، جایزه رتبه سوم این بخش به حسین عبداللهی کارگردان نمایش “پشت بوم” اهدا شد.

رتبه دوم نیز به ایمان عبیدی کارگردان نمایش “روایتی دیگر” از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تقدیم شد.

رتبه اول این بخش به مرتضی شاه کرم برای نمایش “تمام من همه عدو” تعلق گرفت.

نویسندگی

با تشکر از آرش عباسی نویسنده نمایشنامه “نقل سرخ”، مرتضی شاه‌کرم نویسنده نمایشنامه “تمام من همه عدو” و وحید کیارسی نویسنده نمایشنامه “پشت بوم” جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آرمان عبیدی نویسنده نمایشنامه “روایتی دیگر” از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن اعطا شد.

نگاه ویژه

هیئت داوران در این بخش با توجه به خلاقیت در طراحی فضا و صحنه، استفاده از موسیقی انتخابی مناسب، بهره‌مندی از عناصر بصری، بازی ناب بازیگران و هدایت صحیح بازیگران جایزه نگاه ویژه خود را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به گروه نمایش “دیداری” به کارگردانی احمد صمیمی تقدیم می‌کرد.

نمایش منتخب تماشاگران

ستاد اجرایی دومین یادواره تجلی بصیرت پس از بررسی و استخراج آرای تماشاگران حاضر در این یادواره، جایزه خود را شامل لوح و جایزه نقدی به گروه نمایش “شب دژخیم” به کارگردانی محمدحسین زارعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن اهدا کرد.

دومین جشنواره ملی تئاتر بصیرت در بخش صحنه‌ای از مجموعه جشنواره‌های یادواره هنری تجلی بصیرت با حضور 8 گروه از استان‌های تهران، اصفهان، البرز و مازندران از 6 تا 9 دی در تنکابن برگزار شد.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول