اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

ورزشکاران بصیرت و معرفت خود را تقویت کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: ورزشکاران باید در کنار ارتقای روحیه ورزشی، بصیرت و معرفت خود را نیز افزایش دهند تا در روح و جسم توأمان پیشرفت کنند.

ورزشکاران بصیرت و معرفت خود را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود و مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود، با اشاره به ظرفیت خوب ورزش این شهرستان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا همه با کمک هم از ظرفیت ورزشی شاهرود در جهت رشد و ارتقای شهرستان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم جوانان فعال و با استعداد را تقویت کنیم تا خود را در میادین ورزشی نشان دهند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه بسیج در بُعد ورزشی بسیار پیشرفت کرده است، افزود: اهمیت ورزش برای بسیج و جامعه آنقدر مهم بوده که کانون بسیج ورزشکاران تشکیل شده است.

مطهری بیان کرد: سپاه می‏کوشد تا بتواند با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص بسیجی در جهت ارتقای روحیه بصیرتی و معرفتی ورزشکاران تلاش کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: امیدواریم با مدیریت در ورزش شهرستان شاهرود، شاهد تغییرات اساسی در ورزش شهرستان باشیم و بتوانیم با همکاری هم در جهت رشد جسمی و روحی ورزشکاران و جوانان شهرستان گام‌های مؤثری برداریم.

بنا بر این گزارش، در این جلسه همچنین شرکت‏کنندگان به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان شرکت کردند که در این جلسه مقرر شد: یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان، 25 بهمن ماه امسال به میزبانی سمنان برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول