اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز بصیرت

برگزاری نشست بصیرتی ویژه بانوان در میناب

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز بصیرت همایش بصریتی بانوان به همت کمیسیون امور بانوان فرمانداری میناب در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نشست بصیرتی ویژه بانوان در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرماندار میناب در این مراسم نقش بانوان و زنان در همراهی و پشتیبانی از نظام و انقلاب را بی بدیل و ارزشمند خواند و گفت: بانوان همواره در طول تاریخ نظام و پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش مردان جامعه نقش آفرینی کرده اند.

عباس خدادادزاده در ادامه به حوادث پس از انتخابات 88 و فتنه دشمنان اشاره کرد و افزود: مردم غیور ایران با حضور حماسی خود در نهم دی ضمن حمایت قاطع از رهبری و نظام، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها کشیدند و چشم فتنه را از حدقه بیرون آوردند.

وی بیان کرد: حضور حماسی مردم در نهم دی در راستای خنثی سازی حوادث فتنه گون سال 88 درس‌های فراوانی را به جهانیان داد. لزوم کسب بصیرت و دشمن شناسی مهم‌ترین درس حماسه نهم دی است.

خدادادزاده ادامه داد: دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب تاکنون همه راه‌هایی را که به خیال باطلشان منجر به ضربه زدن نظام اسلامی می‌شد را امتحان کردند که با بینش عمیق مردم و نعمت رهبری همه اقدامات آنان خنثی شد.

فرماندار میناب ترور، جنگ تحمیلی، تحریم و جنگ اقتصادی و جنگ نرم و توطئه فرهنگی را از جمله اقدامات دشمنان در طول 30 سال گذشته ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش برای انقلاب مخملی برنامه دشمن در سال 88 بود که با هوشیاری ملت و درایت رهبری خنثی شد.

خدادادزاده همچنین با تشریح ابعاد توطئه‌های دشمنان در تحریم‌های گوناگون علیه جمهوری اسلامی، گفت: ملت ایران فرزندان محرم هستند و از تحریم هراسی ندارند.

وی همچنین به وظیفه مسئولان در قبال مردم اشاره و اضافه کرد: مسئولان باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) ضمن حرکت در مسیر ولایت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

در این همایش که در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد 200 نفر از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و زنان موفق در حوزه‌های فرهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول