اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه علی بن‌ ابیطالب(ع) خبر داد

برگزاری 20 همایش همزمان با دهه بصیرت در قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه علی بن‌ ابیطالب(ع) از برگزاری 20 همایش همزمان با دهه بصیرت در استان قم خبر داد.

برگزاری 20 همایش همزمان با دهه بصیرت در قم

احمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت دهه بصیرت(9 دی تا 19 دی) اظهار داشت: در دهه بصیرت برنامه‌های متنوعی از سوی سپاه استان قم اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه بصیرت در سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: در این ستاد برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی برای این دهه پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی سپاه علی بن‌ ابیطالب(ع) ادامه داد: برگزاری 10 نمایشگاه بصیرت با عنوان ستیز با عاشورا در مناطق مختلف شهر قم یکی از عناوین برنامه‌هایی است که توسط بسیجیان استان قم اجرا خواهد شد.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌های مختلف شهر یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این روزها در پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود که در این میان برگزاری یادواره برای شهدای 19 دی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

حسینی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا برنامه دیگری است که برای این روزها در نظر گرفته شده است که به منظور حق‌شناسی از این قشر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری 20 همایش بزرگ بصیرت در این دهه ابراز داشت: تلاش کردیم در این همایش‌ها از شخصیت‌های کشوری به منظور افزایش آگاهی و تبیین مسائل روز جامعه استفاده کنیم.

معاون فرهنگی سپاه علی بن‌ ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در این همایش‌ها به آن پرداخته می‌شود، مسئله اقتصاد مقاومتی با اشاره به شرایط کنونی کشور است تا به این بهانه بتوانیم این فرهنگ را در جامعه ترویج کنیم که این موضوع گام مهمی در مقابله با تحریم‌ها محسوب می‌شود.

وی عنوان داشت: دیدار مردم شهر قم با مقام معظم رهبری برنامه محوری استان قم در این دهه است که بخشی از برنامه‌های اجرایی آن به عهده سپاه علی‌ بن ابیطالب(ع) گذاشته شده است.

حسینی گفت: اعزام بسیجیان و خانواده‌ آنها به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری در یوم الله 19 دی برنامه دیگری است که توسط سپاه استان قم اجرا می‌شود تا این دیدار با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان قم و برگزاری همایش بصیرت بسیج اساتید نیز از برنامه‌های شاخصی است که توسط بسیج اقشار در استان قم اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه علی بن‌ ابیطالب(ع) با اشاره به اهمیت دهه بصیرت عنوان کرد: 9 دی روز فتح‌الفتوح ملت ایران در جنگ نرم دشمن و پیچیده شدن طومار فتنه‌گران به دست مردم بصیر ایران بود.

وی گفت: قیام خونین 19 دی که طلیعه نهضت انقلاب اسلامی بود نیز تجلی بارقه‌ بصیرت ملت ایران محسوب می‌شود و این 10 روز که دهه بصیرت نامیده می‌شود، روزهای یادآوری این حماسه‌ها و مرور آنها برای تازه کردن روحیه صبر و شجاعت در ملت ایران است.

انتهای پیام/78006/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول