اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام دهه فجر

مزار شهدای زنجان گلباران می‎شود / نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مزار شهدای استان زنجان گلباران می‏شود.

مزار شهدای زنجان گلباران می‎شود / نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: تبیین نقش انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نام‏گذاری سال‌جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تاثیر و نقش انقلاب اسلامی ایران در تحولات رخ داده در منطقه و جهان نیز مورد توجه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تبیین نقش انقلاب اسلامی در تقویت روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی باید از رویکردهای برنامه‏های دهه فجر سال‌جاری باشد، تصریح کرد: این ویژگی در نهاد و جوهره انقلاب اسلامی است.

*مردم پایه‎گذار انقلاب اسلامی هستند

وی با اشاره به اینکه برجسته‏سازی نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اضافه کرد: مردم پایه‎گذار انقلاب اسلامی بوده و همواره در نوک پیکان و جلوتر از مسئولان حرکت کرده‏اند.

حسینی با بیان اینکه تقویت همبستگی، وحدت و وفاق ملی باید مورد توجه باشد، یادآور شد: امروز ایجاد اختلاف و تفرقه یکی از توطئه‏های مهم و شوم استکبار علیه کشور است و باید در برنامه‏های مختلف همبستگی و وحدت در جامعه تقویت شود.

*تقویت مشارکت عمومی در مراسم دهه فجر مورد توجه باشد

وی مردمی کردن مراسم و تقویت مشارکت عمومی و گسترش فرهنگ تعاون در اجرای برنامه‏های دهه فجر توسط ادارات و دستگاه‏های اجرایی را خواستار شد و ادامه داد: گسترش صبغه جشن و سرور و تهییج افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در زمینه دهه فجر نیز از برنامه‏های پیش‏بینی شده است.

*نواخته شدن زنگ انقلاب در استان زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان زنجان اظهار داشت: ویزیت رایگان بیماران در ایام دهه فجر در برخی از بیمارستان‏های استان صورت می‎گیرد.

*مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در زنجان اعلام شد

وی یادآور شد: مسیر راهپیمایی در روز 22 بهمن ماه سال‌جاری در استان زنجان از چهارراه امیرکبیر تا میدان آزادی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول